tirsdag 3. august 2010

På toppen av skapet...

Nå har jeg gått rundt med de to her, og lurt på hvor jeg skulle gjøre av de, og de havna her; på toppen av skapet. Sammen med en koselig duftpose som bare lå og venta på å bli hentet fram igjen:)



I bakgrunnen skimtes denne gradestokken. Stakkar, den har fått en litt bortgjemt plass inni kroken, på en gammel spiker. Men den gjør jo nytta si, da!:)

                                   
                                       Nærbilde. Ser speilbilde av en rosa skapning... Hm..
                                       Foto: Ninas Interiør


         Ha en fortsatt fin uke!    Min tilbringes på jobb, med 3 nattevakter!:)

                Klem      

5 kommentarer:

  1. Heisann Nina.
    Nydelige og nostalgiske bilder:) Skapet ser lekkert ut!

    Jeg ser at du har hatt en fin sommer:) Deilig med litt feire, men nå nærmer det seg definitivt både høst og skolestart!

    Ha en fortsatt fin uke, selv med nattevakter:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Flotte bilder du viser. Ser kjempe fint ut!
    Ha en vidre fin kveld.
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  3. Hei. Så flotte bilder. Koselig hos deg. Ser deg inni pokalen,hehe. :)Klem Mette.

    SvarSlett
  4. Du, det gjør ikke noe om vi ser speilbidet av deg. For du har jo klær på. Det hadde nemlig ikke han jeg så på FINN for noen år siden. Han skulle selge en spisestue, og tok bilder av den. Naken. Men han glemte den store speilen i spisestuen. Han la ut bildet på FINN.NO uten å legge merke til at en i speilbildet så ham helt perfekt. I netto'n....

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder Nina! Skapet ser kjempelekkert ut og pynten likeså. Ha en fin helg ;)) Klem Gry

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails