fredag 13. august 2010

Ut på tur...

I dag skal jeg for første gang til Home & Cottage på Lillestrøm, og jeg gleder meg skikkelig!! Sammen med 2 andre interiørgale venninner skal vi ut å shoppe:)

Passer perfekt i dag, for jeg våkna til både torden og skikkelig regnevær i dag!

Selv om feriebudsjettet er slutt, så er det moro å se hva de har der, og no' småtteri skal jeg nok alltids få med meg. Det er jo salg der!...

                                                         Foto: Ninas interiør

                    Ønsker dere en trivelig fredag!:)

                                                    

5 kommentarer:

  1. Åååå nå er jeg så misunnelig! Jeg vet du ikke kan ta meg med. Men ta meg med i det minste i tankene dine....he he

    Gleder meg til å se hva du fikk med deg hjem:)

    SvarSlett
  2. God tur og kos deg på salg! Nydelig lavendelbukett du har der.

    Han en fin dag.
    Marianne

    SvarSlett
  3. Hei, innom for å ønske deg en fin dag :-)

    SvarSlett
  4. Koselig med jentetur, kos dere!

    SvarSlett
  5. Hei kjære Nina.
    Her sitter jeg på nattevakt og leser på bloggen din. Litt trist du ikke jobber, men unner deg fri altså. Du har vært utrolig heldig med været i årets ferie! Og det er meldt bra til uka og:) Ser du har fått shoppa litt og. Likte det fra Gjenbruk;)
    Vi snakkes snart da- vi har vel litt å prate om nå;)(lenge siden sist)
    Klem Elisabeth.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails