mandag 16. august 2010

Norgesglass...

Utrolig mye man kan bruke disse glassene til! Disse har jeg puttet blomster i, og noen skjeer i. Er jo ikke mer som skal til for at det pynter opp litt på kjøkkenbenken!:)


Tannstikkere kan være rimelig kjedelige å ha på bordet. Men i et lite telysglass, med et blondebond på, kan det bli riktig så koselig:)


                                         Til sist en liten titt fra kjøkkenbenken. Fri for rot i dag!:)...

                             Foto: Ninas Interiør

                 Ønsker dere en god start på uka!

                                                     

9 kommentarer:

  1. Så koselig Nina!
    Ha en fin start på uken,
    klem Hege.

    SvarSlett
  2. Lur idè med tannpirkerne, den idèen skal jeg bruke på julaften, litt finere enn i en eske:)
    Ønsker deg en fin uke!
    Klem Jorunn

    SvarSlett
  3. hei Nina.
    så koselig dette ble,ja norgesglass er til litt av hvert.
    ønsker deg en fin dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Hei, er helt enig med deg!! Jeg bruker Norgesglass til det meste, også til oppbevaring av husets dåpsskjeer! Ellers går det i syltetøy, kirsebærlikør, ris, pasta, oppvaskbørste osv.. Dekorativt og praktisk! Så hyggelig du ville være med på min giveaway, og så fant jeg din blogg og!!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Hei Nina. Tusen takk for fine ord! Endelig kan jeg, som ny blogger, legge igjen en hilsen til deg! Jeg har fulgt deg lenge uten at du vet det :-) Du har et fantastisk hjem med masse inspirasjon. Bloggen din er så flott! Jeg får nok mer trening etter hvert, håper jeg. Tusen takk for at du følger meg. Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  6. Åh, jeg synes det er så koselig med store vunduer ut fra kjøkkenbenken, mye lys inn, og koselig utsikt ut.

    Og norgesglass kan brukes til det mestem fra mel og gryn til blomster og dekorasjoner.

    Tenk så lite det skal til for å få fram små, fine detaljer.

    Klem fra Lilleba på rusk og Rask

    SvarSlett
  7. Herlige detaljer, norgesglass kan brukes til så mangt.. jeg har et med gamle sølvskjeer i :)
    Koselig det :)

    For en koselig blogg og et vakkert hjem du har :)

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  8. Hei☺
    Koseleg blogg du har☺ Og takk for kommentar i min☺
    Legg meg til som følger av bloggen din eg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  9. Hey=)..utrolige fine blomster..de er husets midtpunkt..
    Følger din blogg jeg, den er fantastisk..
    ta en titt innom min interiørhjørne..

    Klem LJS=)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails