mandag 6. februar 2017

Speilvendt stue

Det er alltid gøy med litt forandring! Og ikke så mye som skal til alltid, heller.
Så i helga speilvendte jeg stua. Med litt god bærekraft av sterke mannemuskler,
da, selfølgelig;-)


3-seteren og stolen har byttet plass. Ser at "lysekrona" mi ikke er helt i midten, 
men det får jeg ordne med en annen gang;-)


TV`n har også byttet plass, og den er egentlig utgangspunktet for byttinga. 
Har alltid vært skinn i den fra sola på ettermiddagen/kvelden, og nå slipper vi det.


Jeg har alltid syntes at det har vært så tomt over TV´n. Så nå har jeg fått opp en hylle der.
For et års tid siden lagde Gjermund en ny bordplate til det gamle bombaybordet mitt. 
Og her om dagen fikk jeg en idé om at det kanskje kunne bli en fin hylle av de samme bordplankene. 
Og vips hadde Gjermund laga ei ny hylle til meg. 
Knektene fant jeg på IKEA, og jeg synes hylla ble riktig så fin:-)
Har du lyst til å se hva mer Gjermund har laget, kan du sjekke IG-kontoen hans: gjermundandre


Jeg sliter litt med å få riktig lys på bildene mine. Og i dag som det har vært så mørkt,
måtte det bli blitz, og det er jo ikke noe særlig, har jeg fått med meg...;-) 
Så gode, lettfattelige råd om hvordan ta bilder i mørket uten blitz, mottas med takk!:-)

Ha en fin, ny uke:-)


KLEM NINA




2 kommentarer:

  1. Ikke alltid så mye som skal til. Veldig koselig i stua di.
    Ha ei god uke ☺

    SvarSlett
  2. Nei, ikke sant?!:-)
    Takk for det, og ei fin uke til deg:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails