søndag 15. august 2010

Gardiner i full fart...

Fikk et rykk her en ettermiddag, og brått kom gardinene i spisestua opp. Har kun hatt liftgardiner her i sommer, men nå som høsten er rett rundt hjørnet, synes jeg det blir litt lunere med litt mer gardin:)

            
                                Mønsteret på gardinene. Regner med flere kjenner igjen det!?..:)

Her sitter jeg i spisekroken og tar bilde av kjøkkenet. Veldig deilig på kalde dager med peisen rett i nærheten!:)

         
                 Er veldig fornøyd med denne løperen. Liker stripene så godt.
                 Litt gammeldags og koselig!..:)

                            Foto: Ninas Interiør

                      Ha en trivelig søndag!!:)   


                                                      

11 kommentarer:

  1. ÅÅÅ de er såå fine;)
    Fine bilder fra en kjempetrivelig heim!

    SvarSlett
  2. Koselig med litt mer gardiner mot mørketiden.
    Men jeg også bruker gjerne helt lyse gardiner hele året nå. Hvorfor pakke inn vinduene med mørke gardiner på den mørkeste tiden av året?
    Utrolig koselig kjøkken og spisekrok du har. Liker at du ikke har alt helt hvitt, men litt innslag av annet, blir mye lunere og koseligere da...:-))

    SvarSlett
  3. Kjempe fine bilder du viser,å det ble kjempe koselig med slike gardiner.
    Ha en vidre fin søndag!
    Klem Christina

    SvarSlett
  4. Gardinene var nydelige Nina!!!

    Er enig med deg, koselig med litt mer gardine på høsten og deilig å kunne åpne opp igjen på våren;)

    Ha en fiiin søndag!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  5. Ble veldig fint og lunt med gardinene. Fine bilder av koselig kjøkkenkrok og spiseplass:)

    SvarSlett
  6. Det ble jo kjempe fint... ☺ Nydelige bilder fra ditt nydelige hjem... ☺

    *Ha en fortsatt fin søndagskveld*

    Klemmer fra MV ♥

    SvarSlett
  7. Førr en koseli blogg du har :)
    Her bli æ absolutt å komme tilbake.
    Så æ hengte mæ på følgerlista di :D

    Ønske dæ en flott søndagskveld!

    Klæm Trine

    SvarSlett
  8. Lekkert! Bloggen di er bare herlig. Har kosa meg med mange innlegg jeg ikke har fått lest før nå.

    Klemmer:)

    SvarSlett
  9. Hei!
    Så koselig at du tittet innom hos meg;)
    En kjempefin blogg du har, kjempekoselig med nye gardiner!

    Moro å treffe andre fra samme sted også, har faktisk bodd i halden hele min oppvekst, og den byen ligger nok mitt hjerte nærmest...men kjærligheten fikk meg til Sarpsborg, og det er ikke så værst her heller;)

    Ha en fin ukestart i morgen;)

    Klem A-H

    SvarSlett
  10. Hei!
    Så koselig du har det på kjøkkenet ditt, gardinene er kjempelekker.
    mange fine innlegg siden sist jeg var inne hos deg;)
    Ønsker deg en fin uke , klem Hanne

    SvarSlett
  11. Hei. Så fint du har det hjemme hos deg. Likte de nye gardinene i stua di. De ble veldig fine der. Blir spennede å følge bloggen din videre og få litt inspirasjon fra en interiørkonsulent!
    Ha en fortsatt fin uke! Hilsen Anita.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails