lørdag 7. august 2010

I nattens mulm og mørke...

                Det er ikke ofte jeg lager stilleben bare for bildets skyld, men i kveld har jeg gjort det:)

              
                      Jeg har nemlig vært på Ikea i dag og handlet noen småting, og da var det veldig moro å
                                                       gå ut på veranda'n og "stæsje" litt!:)


                       Litt nytt og litt gammelt i en salig blanding; det liker vi jenter, ikke sant?!!
 
                  Her har jeg et gammelt plastbord som jeg har latt stå ute på vinteren, og da har det blitt                                                    rimelig shabby og slitt, men det er jo sånn det skal være nå!...:)


Foto: Ninas Interiør

Nå har jeg en ukes ferie, og jeg skal bare kose meg! Vaske litt, rydde litt, jobbe med litt skolearbeid, og lese masse, både interiørblader og en god bok. Og til slutt, forhåpentligvis nyte litt sol også!:) Vi får se hvor mye av det jeg får gjort, men det er jo greit å ha noen planer!

                               Ha en fortsatt koselig helg, alle sammen!!:)
               
                                                       
                                                     

4 kommentarer:

  1. Nydelig!!! :) Ha en fin kveld videre.

    SvarSlett
  2. Flotte bilder, kjempekoselig på terrassen nå:)
    Kos deg med ferie...

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Ååå så fiiint det ble på verandaen din. Nåja jeg liker ihvertfall å blande gammelt og nytt. Kos deg i ferien. :)Klem Mette.

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder, ble jo kjempe flott!
    Gammelt og nytt blir alltid fint :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails