mandag 9. august 2010

På båttur...

   

I går var jeg med mine foreldre på båttur. Vi hadde en fanstastisk dag på sjøen, hvor vi bare tøffa rundt og så oss omkring, mens vi fulgte etter sola. Og da kan man jo ende mange steder...

For en gangs skyld hadde jeg med meg fotoapparatet på tur, og da måtte jeg jo passe på å ta en hel haug med bilder. Og gjett av hva? En drøss av flotte hus og hytter!! Så ikke kom her og si at Østfold ligger noe tilbake for Sørlandet når det gjelder sommersteder!:)

Så har du lyst til å se mange fantastiske steder, må du ta en titt her!:)

                                                  Bildene under her er fra Hvaler.
                               Resten av bildene er tatt i Singlefjorden, på Svensk side.                                 

                                     
                               De to neste bildene er fra samme sted. Snakk om drømmested!



       Foto: Ninas Interiør

              Håper du koste deg med bildene!!:)
                         
                            

3 kommentarer:

  1. Hei.

    Helt enig. Mye idyllisk på Hvaler. Spesielt på østsiden av Kirkeøy. Tok en tur der for et par år siden og fant mange drømmesteder.

    Flotte bilder.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Nydelig plass! å herlige bilder..
    Ha en vidre fin mandag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. For en sommeridyll!
    Mange drømmesteder å finne her...

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails