onsdag 11. august 2010

Fra Gjenbruksbutikken; Før og etter...

I Halden har det kommet en Gjenbruksbutikk, og her om dagen var jeg innom og tittet for første gang.  Allerede på utsiden av butikken sto det noen gamle møbler som jeg falt for, og vips var de mine! For den nette sum av 200 kroner!:)

                                                             Så her er de:


Kanskje ikke så fine med første øyekast?! Men med litt tilbehør, som tepper, puter og en liten brikke fra Kid på salg, synes jeg det ble bra, jeg!:)


                    Så nå kan jeg sitte her på veranda'n i 2. etage og kose meg! Har sola litt lenger her også..:)


Foto: Ninas Interiør

Nå kommer bare et lite ønske fra meg...:) Ser at mange titter innom meg når jeg legger ut et innlegg, og jeg synes det hadde vært veldig hyggelig om flere av dere hadde tid til å gi dere til kjenne, både dere som allerede blogger, og dere som ikke har blogg! Er jo litt moro å se hvem dere er, da! Så lover jeg å titte innom dere, også!!:)  
           Og tusen takk til dere som har skrevet noen ord, det setter jeg kjempestor pris på!!:)

            Ønsker dere en koselig dag!!:)

                                            

13 kommentarer:

  1. Hei Nina

    Ja her har du gjort et varp - kjempekoselig ble det :)

    Deilig å sitte å nyte utsikten utover kvelden.

    god onsdag til deg

    klem Anita S

    SvarSlett
  2. Så flott de var. Alltid koselig å gjøre slike kupp.
    Ha en vidre fin dag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. Ja, det kan man trygt kalle et KUPP!
    Knallfint ble det med litt stæsj og pynt!
    En riktig koslig plass og sitte og nyte sola med en god kopp kaffe...
    Skulle vært flere bruktbutikker rundt om.

    SvarSlett
  4. Jättefint! Och vilken utsikt!!!

    Kram Camilla

    SvarSlett
  5. Hei, så fine møblene ble :-) Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  6. Så lekkert det ble når du fikk stylet - det er jo ofte ikke så mye som skal til - bare det å ha evnen til å få det til! Nyt sola på verandaen - håper vi får mange gode kvelder utover nå!
    Hilde

    SvarSlett
  7. Dette ble veldig fint !
    Her jeg bor har vi innlandets største gjenbruksbutikk 5 minutter herfra, og en annen 5 minutter unna i motsatt retning, og jeg kan love deg jeg er innom ofte !

    klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  8. Det var et veldig bra kupp må jeg si, så flott det ble med lyse tepper og duken.

    Marianne

    SvarSlett
  9. Fantastisk! Ble jo kjempefine, er ikke alltid det trenger og koste så masse, og ikke er det så mye som skal til heller, det gjelder bare og ha sansen for det liksom, og det har du virkelig...

    Takk for hilsen inne hos meg, enig med deg i at det er kos med de som legger igjen en liten hilsen:)
    Og nei, man trenger jo ikke så stor GG samling, men jeg kunne godt tenkt meg noen dat og :)

    God natt!

    Klem Line

    SvarSlett
  10. WOW,et kupp-det ble kjempeflott rett og slett!!
    klem♥

    SvarSlett
  11. Wow, for et kupp du har gjort - stoler og bord var jo kjempeflott :o) Elsker uteplassen din - må være deilig å nyte sommerdagene der!

    Ha en fin torsdag i morgen!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  12. Hei:)
    Ja du har virkelig gjort et kupp og så koselig det ble når du stasjet det til:D Takker så mye for varm kommentar hos meg <3
    Vakker vakker blogg du har!!!!
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  13. for en utrolig fin blogg du har! Veeeldig begeistret, glemte både tid og sted mens jeg scrollet og scrollet... *smil* Kjempekoselige møbler ble det, så flink du er :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails