torsdag 12. august 2010

Litt hall i dag...

                              Det er ikke så mye som skal til før man føler at det blir litt forandring!
 

       Så da jeg så denne lyngen i butikken, ble den brått med meg hjem. Og nå pynter den opp i hallen:)
                           Må innrømme at jeg føler at høsten har kommmet.... Om jeg vil eller ei.


                                              
                                                    Et lite bilde fra Hörnan i Strömstad.

.
                          Denne puta er fra Dag's Marked. Synes den var så utrolig koselig!:)

Foto: Ninas Interiør

Nå skal jeg ut å gå meg en tur. Er skikkelig deilig temperatur her i dag, og man vet jo aldri hvor lenge dèt varer!..:)

                 Ha en fin dag, alle sammen!

                                                 

5 kommentarer:

  1. Ja, Høsten er nærmere enn vi tror..
    Jeg går fortsatt å venter på sommeren jeg.. ☺
    Nydelige bilder..
    Klem

    SvarSlett
  2. Koselig hall du har!
    Nydelig bilde og pute, er svak for sånne detaljer jeg også. Vakkert med høstlyng, men jeg tviholder fremdeles på sommer`n enda en stund...

    SvarSlett
  3. Elsker høsten jeg,det er da jeg har best arbeidslyst. Koselig i hallen din,nydelig pute. :)Klem Mette.

    SvarSlett
  4. Nydelig lyng !
    Høsten er her, bare å ta i mot :)
    Hver årstid sin sjarm !

    Ha en fin kveld!

    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails