torsdag 19. august 2010

Husglimt...

                       Har ikke så mye å vise dere i dag, men en liten titt på huset vårt kan dere få!:)


        De fleste naboene rundt oss har malt husene sine hvite, men vi holder stand. Gult er kult!             
        Må jo ha litt kontraster i nabolaget!:)

                                                                  Inngangspartiet!

                                                           Foto: Ninas Interiør
       
                   Det var alt fra meg i dag! Have a nice day!


                                             

19 kommentarer:

  1. Gult og hvitt er alltid vakkert sammen !
    Jeg har antikk hvitt hus ( altså litt i den gule tonen ) og en grunnmur ( 1. etasje ) som er en anelse mer guloransje.
    Det gir også en fin balanse. Huset hble i sin tid fargesatt av en arkitekt, og slik har det vært siden ( gjennom 4 eiere ).
    Noen hus bare kler å være på en spesiell måte.

    Ha en fin kveld!
    Hilsen Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  2. Ååå, for et koselig hus?
    Har alltid ønsket meg en sånn inngang med en liten terrasse, men ingen av husene våre har vært egnet for det.
    Høres ut som om vi har mange hus, men det har vi ikke altså. Første huset ble bygget i ekteskap nr.1 og det vi nå har kjøpte vi ferdig og nå er det ekteskap nr. 2, ja, ja sånn er nå det...:-)
    Passet godt i gult med hvitt syntes jeg...
    Flotte lister rundt vinduene også.

    SvarSlett
  3. Hei hei Nina

    Så kjempekoselig hus dere har. Og for et flott inngangsparti. Gult er kult ja

    Ønsker deg en flott kveld
    tenk deg - snart helg igjen

    klem anita s

    SvarSlett
  4. Kjempefint hus med koselig gårdsplass.

    Vi hadde samme farge før vi la ny panel på utsiden. Da valgte vi grå (nesten hvit) og mørk grå kanter. Men nå lyster jeg på forandring igjen. Hysj...

    SvarSlett
  5. For et kjempekoselig hus! Og så deilig med det fine inngangspartiet. Flott gårdsplass, også ;-)

    Hilsen fra
    HG

    SvarSlett
  6. Vi har også gult hus, og noen ganger blir jeg fristet til å bytte farge, men stort sett er jeg veldig fornøyd. Varm og fin farge, synes jeg.
    Så fine "blonder" dere har rundt vinduene og under takskjegget. Sånt fint har ikke vi. (Misunneliiiiiiig!)

    SvarSlett
  7. JEg tilhører de som synes hvitt hus er dødens kjedelig, derfor ble da også vårt hus lyse, lyse grønt! Gult er stilig på mange hus - og da er det ingen grunn til å skifte :)

    SvarSlett
  8. Wow, for et flott hus! Kjempefint:))
    Og ja, hold det gult du, man MÅ ikke gjøre som alle andre heller, hihi ♥

    God Helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Kjempekoselig hus dere har Nina, så delikat med gult mot det hvite at! Supervelstelt og pent hos dere og inngangspartiet så fint!! Kjekt med litt overbygg over trappen! Veldig greit at dere damene i nabolaget bytter blader da, det var smart! Middagsmat ja.. sukk.. det ble pannekaker hos oss i dag, til yngstemanns STORE glede, han elsker pannekaker ;) Nå er det visst natta... Ønsker deg og dine en fin helg! Klem Gry

    SvarSlett
  10. Kjempefint hus.....her er de fleste hvite, og det kan jo bli litt ensformig. Ha en herlig helg...legger meg til som følger...klems

    SvarSlett
  11. Hei Nina
    Så koselig dere har det, virkelig flott! – og så herlig å ha brolagt gårdsplass! Så rent og pent det er… og nydelig inngangsparti! Og gult og hvitt er nydelig sammen ♥ og så mye fin du har kjøpt deg fra H&C … Ønsker deg en fortsatt superhelg, klem fra Mette

    SvarSlett
  12. u
    n
    d
    e
    r
    b
    a
    r
    t

    h
    u
    s

    .... me like!

    agneta

    SvarSlett
  13. For et flott hus!!
    Koselig inngangsparti.
    Så velstelt og fint.
    Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  14. Et utrolig koselig hus! Flott inngangsparti, og alt rundt også :) Syns huset passet veldig godt fargen!

    SvarSlett
  15. Flott hus du har, og bloggen din er veldig fin! Håper du har en god dag! Klem-Mia

    SvarSlett
  16. Jeg synes det vakre huset ditt er flott i gult! Den lyser opp på et boligfelt med flest hvite hus. :o)
    Har kost meg med innleggene dine fra den siste tiden. Tur til H&C, koselige bilder fra både stue og kjøkken. Så morsomt at det har kommet en bruktbutikk i Halden. Den skal jeg sannelig besøke neste gang jeg skal besøke kusinene mine.

    Håper du har hatt noen deilig ferieuker!
    Kos deg i helgen, Nina!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  17. Nydelig hus- og det passet perfekt som gult!!
    Vi har antikk hvitt...det har vært slik i 18 år...og ingen planer om å skifte farge på en stund : )
    Klem Tove

    SvarSlett
  18. Veldig fin gulfarge :-). Deler du fargenavn / kode?

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails