søndag 19. september 2010

Jada, jeg er her fortsatt:)...

Nå er det virkelig på tide med et lite innlegg fra meg! Har hatt en hektisk start på høsten med mye jobbing, og i tillegg vært litt lite inspirert til å blogge.. Noen som kjenner seg igjen? Må innrømme at jeg ikke er så veldig glad i høsten. Etter den vinteren vi hadde i fjor, med sinnsykt mye snø, ihvertfall til å være her, må jeg innrømme at jeg gruer meg litt til å gå mørketiden i møte! Jada, jeg synes at det er koselig å sitte inne og nyte flammene fra peisen, og masse levende lys, men jeg er og blir et vår- og sommermenneske!:)

For et par uker siden var jeg på Ikea sammen med noen venninner, og det første jeg fant, som jeg har ønsket meg leeenge; var denne lampa under her. Og gjett hvor jeg fant den??!.. I billigkroken!! Så da var jo hele turen reddet for min del!:) Ikke at den var så dyr i utgangspunktet, men det er jo alltid moro å gjøre sånne kupp!


Så den har jeg nå plassert i hallen, sammen med en koselig blomst som jeg fikk av to venninner jeg hadde på besøk i går kveld. Tusen takk, jenter!!:)


Fra mamma her jeg fått disse sandkake-formene. Hun hadde en hel haug av de, så jeg har plassert de både her og der:) Regner med at de er litt brannfarlige hvis de blir stående for lenge, så tror jeg får finne på noe under de, så jeg slipper å brenne ned hele kåken!

Til slutt vil jeg bare takke alle dere som har lagt igjen kommentarer hos meg! Synes det er superkoselig å høre fra dere, og spesielt de fra forrige innlegg, ang. huset vårt!!:) Det blir jo ofte til at man ser seg blind på det man ser hver dag, ihvertfall jeg... Så det var koselig at dere likte det!!

                Foto: Ninas Interiør                   
                       Nå skal jeg ta meg en runde rundt til dere, og bli skikkelig inspirert!

                         Ønsker dere en koselig søndagskveld!!:)

                                                              

14 kommentarer:

  1. Hei Nina! Koselig innlegg fra deg som alltid <3 Jeg kjenner meg godt igjen i det du sier, motivasjonen for bloggingen svinger og det går litt opp og ned om man har lyst til å fortsette eller ikke. Da er det jo greit å ta en liten pause til lysten melder seg igjen ;) Grattis med ny lampe, kjempestilig! Koselig i gangen din med kommoden og pynten. Artig fuglebur da! Ønsker deg en fiiin uke ;) Klem fra Gry

    SvarSlett
  2. Heisann, så fint du har noe fint å vise oss igjen!!! Det er så artig å se hva folk finner i diverse butikker. Det finnes jo så mye, og det er umulig å rekke over alt selv, så da er det godt vi kan "delegere" shoppingen litt.
    Har forresten et tips du kanskje kan bruke til sandkakeformene: Jeg tror at grovt eller fint salt i bunnen vil isolere mot varmen fra lysene. Salt leder ikke varmen, tror jeg. Forsøket verdt, iallefall. Har også hørt noen har brukt kattesand. (Ubrukt, fortinnsvis :-)

    SvarSlett
  3. Hei Nina - ja en kan bli litt lei innimellom eller rettere sagt vanskelig å finne noe nytt å blogge om. Da er det bare å ta seg en lang pause - så får en så om det kommer noen ideer.
    Høsten er fin synes jeg, men skulle nå gjerne hatt litt lang varm en da. Ha en fin uke.

    SvarSlett
  4. Hei hei:)

    Koselig å høre fra deg igjen:)
    Ikke at jeg har vært så flink til å kommentere...men tida har flydd i det siste.
    Det er vel sandkakeformer?;) hihi...kjempefine til lys. Har de overalt selv:) Ikke skjedd noe brannfarlig her enda heldigvis;)

    Ønsker deg en fin kveld:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  5. Hei.
    Så koselig å høre fra deg igjen da. Mye fint du har kjøpt. :) Bloggelysten min er heller ikke alltid på topp,det pleier å gå 3-4 dager mellom hvert innlegg hos meg. Har jo mye annet å styre med også.
    Ha en flott kveld.
    :)Klem.

    SvarSlett
  6. Hyggelig å følge deg:) Lampa du fant i billigkroken er kjemefin! Kos deg med dagene som kommer.

    Marianne

    SvarSlett
  7. Hei Nina! Koselig og høre fra deg igjen:)
    Jeg kjenner godt igjen bloggepauser og det at man blir litt lei og ikke alltid har så mye og komme med, vi er vel alle der innimellom...

    Så fin den lampa du fant i billigkroken, alltid gøy med kupp!

    Ha en herlig ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Så koselig å "se" deg igjen?
    En sånn lampe ønsker jeg meg også! Så heldig du var som fant den i billigkroken da? Passet kjempefint på sjenken din...
    Såå godt å høre at det er flere enn meg som ikke er så glad i høsten og som heller ikke "elsker" haugevis av snø!!! Vææææ....

    SvarSlett
  9. Sandkakeformer er fine å bruke. Jeg satt filtknotter under de jeg brukte i fjor, men det forutsetter el at de ikke skal i stekovnen igjen ;) Koselig å se bilder fra huset ditt igjen.

    SvarSlett
  10. for et utrolig koselig hus dere har!!
    Takk selv for hyggelig kommentar..**
    ha en skjønn uke videre!, **

    magny

    SvarSlett
  11. Koselig at du er her igjen ! Super lampe. Alltid koselig å lese dine innlegg :)

    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  12. Hej Nina.
    Så roligt att hitta hit till dej.
    Vad vackra bilder,och vilket fint ni bor i.
    Må så gott
    och ha en fin start på veckan.
    Kram Anette

    SvarSlett
  13. Såå koselig du har pyntet på skjenken, elsker fugleburet! Mye inspirasjon her ja! Og - enig, billigkroken er alltid kjekk å besøke når man finner noe;)

    Ha en strålende dag!

    Klem Nina

    SvarSlett
  14. Kjempekoselig! De lampene er flotte, ønsker meg en slik seg. Nydelig fuglebur, forresten. Ha en super dag og uke videre :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails