mandag 27. september 2010

2 premie...

Det er kanskje noen som lurer på hva gaven på min giveaway er??:) Det er jo så utrolig mye fint jeg kunne tenke meg å dele med dere, så jeg fant ut at jeg ihvertfall måtte ha 2 gavinster!:) Så her er et lite skilt som jeg synes er såå fint, og med en bra og tankevekkende tekst i tillegg. Dette blir 2. premie! Første premie får dere se om noen dager, så følg med!:)

                                                                                                  Foto: Ninas Interiør

Hvis Du ble fristet til å bli med på min giveaway nå, kan du skrive en liten kommentar HER, og det er alt du trenger å gjøre!!:)

            
                        Ha en fin uke, alle sammen!!

                                                        
                                                              

4 kommentarer:

  1. Hei hei Nina
    Så flotte ord - kjempefin premie.
    Trur nesten jeg må på Ikea for slik kammerstake fikk jeg lyst på. Bare så synd at det er nesten 1,5 time kjøring for å komme seg dit :(
    ønsker deg en flott dag
    klem anita s

    SvarSlett
  2. Hei.

    Gleder meg til trekning. Alltid moro og spennende med giveaways. Fin premie.

    Den kammerstaken har jeg to av og den er helt super. Kunne godt tenke meg fler for den har jo så fin pris (39,-). Jeg har også den lave til kubbelys som jeg ga 10,- for. Skjønn det den som kan... Men jeg takker og bukker.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Så koselig skilt :) Måtte melde meg på trekningen din.

    Ha en fin kveld. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  4. Så nydelig skilt med vakre ord, klart jeg blir med. Ønsker deg en herlig uke...klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails