tirsdag 28. september 2010

Høstfarger...

Har vært ute og gått/jogget meg en tur i dag.. Stønn!... Må prøve å få meg litt overskudd, for det er det dårlig med for tida! På veien fant jeg noen herlige, fargesprakende kvister med løv. Og da ble jeg inspirert til å lage meg en ny header. Det passer jo litt bedre med høstløv med herlige farger nå, istedenfor syriner, synes jeg!

Måtte jo ta litt flere bilder i samme slengen, da, så her er et lite knippe!:)





                            Foto: Ninas Interiør

                      Ønsker dere en herlig høstdag videre!:)


                                                            

11 kommentarer:

  1. Så lekre bilder! Kunne jo vært tatt fra hvilket som helst glanset magasin.
    Flott at du er ute og trener. Får håpe glatta holder seg unna en stund. Stå på!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder:) Kjempefin høststemning:)

    For en fantastisk blogg du har forresten:) Vi har sett at du følger flere av bloggene vi liker, men har aldri kommet oss inn på bloggen din.. Før nå! Heldigvis! NYDELIGE bilder, fantastiske innlegg, herlig stil!!:) Vi likte alt! La oss til som følger, og gleder oss til å lese alt du har skrevet:)

    Håper det går bra at vi la oss til som følger:) Vi blir veldig glad for nye følgere, så regner med at du blir det også:)

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Flotte høstbilder - og nydelig ny header som passer perfekt til denne årstiden :)
    Ønsker deg en fortsatt fin dag i det herlige været!
    Hilsen fra Bekka

    SvarSlett
  4. Det er bare en ting å si : Vakkert !!
    Det er da noe helt spesielt med hver årstid.

    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask.

    SvarSlett
  5. Nå kom jeg i skikkelig høststemning:)
    Deilig med gratis pynt, også blir det jo skikkelig fint:)

    Ønsker deg en god natt:)

    Klem

    SvarSlett
  6. Så koselig at du ville legge deg til som følger hos oss også!! Nå ble vi glad:) :)

    Ønsker deg en fin dag!
    Stor klem:)

    SvarSlett
  7. Herlig innlegg og flott header! Jeg driver også slik "høstoppussing" av kondissen. Det er slitsomt, men guri så deilig når overskuddet kommer!

    Klem

    Solveig Storeflittig

    SvarSlett
  8. Kjempe-fin ny header, Nina!! Høstlig og flott!!!

    Sees i kveld;)

    klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett
  9. Feiende flott header!! Ja, nå har vi kommet over at sommeren er død, så nå favner vi den vakre høsten med åpne armer!

    SvarSlett
  10. Tusen takk for kommentar. Nå føler jeg meg klokere, Nina;-) Veldig fin header! Alle bildene var praktfulle! Du er flink! Ha en fin fredagskveld. Klem Hjørdis

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails