torsdag 30. september 2010

Kveldsstund...

                    Når mørket siger på, tenner moder alle lys! Noen gleder må vi jo ha i høstmørket!:)
Kan du tenke deg noe så beroligende som å sitte å titte inn i en flamme? Tror vi trenger det, noen og enhver, i disse ( ihvertfall for meg) hektiske tider:)
                                                                                       Foto: Ninas Interiør

PS! Har du fortsatt ikke meldt deg på min giveaway, kan du gjøre det HER! Hva 1 premien blir skal jeg vise dere i løpet av helga, men vet ikke helt når jeg får tid..:)


                                                                                                              

7 kommentarer:

  1. Så fin stemning i bildene, her er vi nærmest omringet av levende lys. Håper du får en herlig helg....klem

    SvarSlett
  2. Kjempefin stemning, Nina:) Koselige bilder!!

    Ha en fin kveld:)

    Klem fra tvillingene:)

    SvarSlett
  3. Så koselig i vinduskarmen din! Det er så herlig med levende lys, -her har jeg brent så mye i det siste, at jeg har rett og slett gått tom! Ikea neste! :)

    Ha en fin kveld videre, klem Nina

    SvarSlett
  4. Herlig stemning hos deg...så lekker header du har fått og:)
    Ønsker deg en nydelig helg, klem Hanne

    SvarSlett
  5. Ååå, for et stemningsbilde.. God helg...
    Klem LC

    SvarSlett
  6. Fant nettopp bloggen din! Kjempefine bilder:) Følger deg gjerne videre:)
    God helg:)
    Hilsen Hegemor

    SvarSlett
  7. Mykkje lys, og mykkje varme :)
    Vakre bilder !!
    Ha en flott helg.

    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails