fredag 24. september 2010

Plommer og kammerstake fra Ikea...

Vi har et lite, stusselig plommetre bak i hagen, som sjelden gir så mye plommer, men i år har det virkelig trått til! Mange plommer har vi fått, og søte og gode er de!:)

For en stund siden var jeg en tur på Ikea, og der fant jeg denne koselige kammerstaken. Så nå pryder den kjøkkenøya vår en tid framover, sammen med sandkakeformene fra mamma!:) Fikk forresten noen tips om hvordan man kan brenne lys i disse formene på en lur måte, så ikke huset brenner ned!... Man kan enten ta havsalt eller kattsand i bunnen, eller klistre på møbelknotter/filt under!
Så det var Dagens tips!!:)

                                       
                                                 Helhetsbilde!.. Hi-hi! Viktig å ha med det, da vet du!:)

                                                           Foto: Ninas Interiør

 Hvis du vil være med på min aller første giveaway,  kan du trykke HER!

                GOD HELG!!!

                         

9 kommentarer:

  1. Hei, innom for å ønske deg en god helg :-)

    SvarSlett
  2. Så koselig du har pyntet på øya med fatet, plommer og stake :) Kjempekoselig på kjøkkenet ditt!

    Ha en herlig helg :)

    Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Koselige bilder. Blir nok helt sikkert en kammerstake på meg ved neste Ikeabesøk, syntes de er såå koselige...

    Kos deg i helgen uansett vær!

    SvarSlett
  4. Så koselige kjøkkenbilder! Lysestaken er fiin ♥ Takk for tips om sandkakeformene, smart! Ønsker deg en super fredagskveld og helg ;)) Klem Gry

    SvarSlett
  5. Nydelige, stemningsfulle kjøkkenbilde!
    Ønsker deg en fin helg, klem Hanne

    SvarSlett
  6. Kjempekos Nina!
    - og takk for tipset om sandkake-formene:-)
    Beklager mitt laange fravær , og nå finne du den nye bloggen her( om du ikke har sett det) :
    http://lavilledemille.com/
    Riktig god helg,
    klem Hege.

    SvarSlett
  7. Hej Nina.
    Ja,nu önskar man verkligen att man hade ett plommonträd.
    Vilken pampig ljusstake du har köpt,och det var riktigt bra tips du gav där.
    Må så gott
    och ha en fortsatt fin helg
    Kram Anette

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder!
    Jeg er veldig glad i plommer og hadde tenkt å få plantet ett tre i år, men, vips så var sommeren over gitt, hehe...
    Vi får prøve igjen til neste år, nå har jeg iallefall funnet en plass til det;)
    Kammerstaken var også flott, jeg får kikke etter slike neste gang:)

    Ha en fortsatt fin helg!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  9. Plommer er kjempegodt. Har et plommetre her også. I fjor kom det noen få. I år kom det en... Og den hang så høyt oppe at vi ikke fikk tak i den. Må få plantet et nytt plommetre ser det ut som!

    Så koselig kjøkken du har :)

    God helg videre. Hilsen Margrethe

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails