mandag 20. september 2010

Vet dere hva?...

I går rundet bloggen min 40 000 besøkende, og det er jo bare kjempemorsomt!:) Særlig med tanke på at jeg ikke alltid er like aktiv på bloggefronten.. Så i den anledning tenkte jeg å ha min aller første giveaway!   Hvis du har lyst til å være med på den, kan du slenge deg på her!:) Premien er foreløpig en overraskelse, men jeg skal fortelle hva det er sånn litt etterhvert!...
                                       Reglene blir ikke så veldig avanserte!...

Alle som skriver en kommentar, får ett lodd hver!! Men kjempekoselig om du har lyst til å følge bloggen min. Og superduperkoselig om du har lyst til å linke til konkurransen min i tillegg!!:)

Du trenger ikke ha egen blogg for å være med! Skriv deg på under anonym, med med ditt vanlige navn, og så kan du sende meg en e-post med navn og adresse hvis akkurat DU vinner!!
   
          Dette blir kjempespennende! Aldri gjort det her før, så er veldig spent på resultatet!!

                                  Ha en strålende uke, så blogges vi!!!:)

                                              

82 kommentarer:

  1. Så gøy Nina. Jeg vil gjerne være med vet du.
    Ha en fin fin mandag. Klem.

    SvarSlett
  2. Hei.
    Gratulerer med mange besøkende.
    Flott bloggen din. Ha en fin dag.
    :)Klem.
    Tusen takk for lodd,jeg har også give away. :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Vil gjerne være med på give away'en din :-) Fin blogg du har!

    Bjørg

    SvarSlett
  4. Selvfølgelig vil jeg være med på dette?
    Nydelig høstbord du viser her i dag!

    SvarSlett
  5. Gratulerer! Blir gjerne med på give-awayen din!

    Hilsen
    Kristin B. fra nord

    SvarSlett
  6. Så kjekt, gratulerer med så mange følgere!Må selvfølgelig slenge meg på jeg også :)

    Følger deg med bloglovin - det gjør livet enklere :))

    Klem fra Nina

    SvarSlett
  7. Jaa :D æ vil veldi gjerne være me :)

    klæm trine

    SvarSlett
  8. Gratulerer. Selvfølgelig vil jeg være med på Give Away!

    SvarSlett
  9. Hei.

    Gratulerer med mange besøk. Regner med at det er besøk og ikke følgere du mente. Men likevel så er det godt jobba. Liker bloggen din, jeg.

    Denne feiringen blir jeg med på.

    Ha en fin dag.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  10. Gratulerer med alle som følger bloggen din !
    Det er fantastisk moro også å blogge, når en ser at en når ut til så mange :)

    Ha en flott mandagskveld !
    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  11. Hei på deg Nina og takk for hyggelig kommentar inne hos meg.
    Så koselig at du skal ha give away. Jeg som elsker gaver og overraskelser er selvfølgelig med og krysser alt jeg har av fingrer og tær...
    Ha en fin fin uke.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  12. Hei og hopp :-)
    Klart jeg vil være med på giveaway!!

    SvarSlett
  13. Gratulerer med så mange besøk på den flotte bloggen din, Nina! Du tar så vakre bilder fra hjemmet ditt. :o) Det er ikke vanskelig å se at du har god smak! Gleder meg til å følge deg og bloggen din videre. :o)
    Jeg blir gjerne med på din giveaway, og linker deg selvfølgelig til siden min.

    En god høstklem fra,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  14. Hei.
    Gratulerermed så mange besøkende på bloggen din. Det er faktisk første gangen jeg er inne på den i dag, og jeg la den som en favoritt så jeg skulle finne den igjen:) Synes du har en koselig og fin blogg, og var så fint å se en blogg som ikke bare inneholder hvite ting. Ta det som det komplimentet det er:) Lykke til videre med din blogg.
    Hege

    SvarSlett
  15. Heisann!

    Så gøy, dette vil jeg være med på :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  16. Jeg vil gjerne være med å feire med deg:)
    Krysser fingrene *smil*
    Ønsker deg en fin kveld.
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  17. Hei og hå Nina.
    Akkurat pratet med deg i disse sene nattetimene vi har sammen, og ble oppfordret til å legge igjen ett par linjer. Og det gjør jeg jo så gjerne!;)Grattis med alle de besøkende!
    Artig. Sov godt snart da.
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  18. Gratulerer:-)!! Klem, Cecilie

    SvarSlett
  19. Gratuler så mye med mange besøkende! Takk for lodd, gleder meg til trekning:)

    Har linket også.
    Marianne

    SvarSlett
  20. Hei! Jeg vil gjerne være med i trekningen! Koselig blogg du har :)

    SvarSlett
  21. Du har en nydelig blogg, og viser alltid så flotte bilder fra hjemmet deres:) Ser ut som du har det strøkent hele tiden;)
    Gratulerer med mange besøk, og din første give away:) Jeg krysser fingrene.

    Klem Lise

    SvarSlett
  22. Gratulerer!

    Dette må prøves :)

    SvarSlett
  23. Gratulerer !
    Eg blir gjerne med på denne :))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  24. Gratulerer så mye med masse besøk! Bloggen din er kjempefin!

    Ønsker deg ein fin høst!

    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  25. Så spennende! Jeg blir hjerne med :-)

    SvarSlett
  26. Hei Nina;)veldig fin lampe du fant på IKEA da..håper vi kan dra en tur snart ja..skal ha en drøss av ting og tang;)Gratulerer med rundet 40 000!!!!Veldig morro;) Klemmer Annveig

    SvarSlett
  27. Heisann.
    Klart jeg vil være med,krysser fingrene jeg.
    Ønsker deg ei riktig så god helg:0)
    Klæm Linda

    SvarSlett
  28. Imponerende besøkstall, gratulerer! Morsomt med give away, jeg er med så klart ;) Klem Gry

    SvarSlett
  29. Gratulere med godt besøkstall:) Dette vil jeg gjerne være med på Nina.... Klem Gry

    SvarSlett
  30. Hei Nina ..så flott med giveaway,,ikke så rart at besøkstallet er stort ,,med denne flotte bloggen..jeg har ikke blogg men storkoser meg med å titte hos alle dere ..skikkelig gøy
    ha en fin fin helg ..klem Tine

    SvarSlett
  31. Gratulerer med mange besøkende! Jeg vil gjerne være med i trekningen.

    Kari :-)

    SvarSlett
  32. Gratulerer med så mange besøk. Jeg er gjerne med.
    Mvh Nina
    ninasjoevold@yahoo.no

    SvarSlett
  33. Jeg er en 18 år gammel jente som kom helt tilfeldig over din blogg på NIB (jeg brenner virkelig for interiør ser du), masse, masse inspirasjon har du her på bloggen! Kommer garantert til å følge med videre!


    OG flott med en giveaway! :)

    SvarSlett
  34. Gratulerer så mye med 40 000 besøkende Nina!
    Og jeg vil selvsagt være med:-)
    Ha en fin dag,
    klem Hege.

    SvarSlett
  35. Grattis med 40000 besøkende Nina,kjempe fin blogg du har;-) Jeg vil gjerne være med...ha en toppers dag videre---Klem fra Fruen (Heidi)

    SvarSlett
  36. Gratulerer så mye med 40.000!!! Jeg er med, er allerede følger! Klem

    SvarSlett
  37. Jeg følger deg med Google Reader og er så glad når jeg ser at du kommer med nytt innlegg. Det er så koselige bilder.

    SvarSlett
  38. Gratulerer med de 40 000! Jeg blir selvfølgelig med på trekning. Lykke til med de neste 40 000!

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  39. Flott blogg du har! Jeg blir gjerne med på trekningen!!

    SvarSlett
  40. Hei :)
    Koselig blogg du har, jeg titter gjerne innom igjen her! Er selvfølgelig også gjerne med på trekningen.
    Hilsen fra Bekka

    SvarSlett
  41. Juhu! Snubla over enda en flott blogg jo :) Gratulerer med maaaaange besøkende, og jeg kommer nok også igjen!

    SvarSlett
  42. Heia! Kom over bloggen din å vil gjerne bli med på trekninga di.....flott blogg du har.

    nina

    SvarSlett
  43. Grattis med så mange besøk, jeg er med.....Mona

    SvarSlett
  44. Å, herlighet. Har jeg ikke fått med meg at du har en giveaway? Vel, bedre sent enn aldri. Jeg melder meg på. Nå sitter jeg med en kaffekopp og koser meg med andres innlegg, og synes det er spennende at du lager litt moro for oss.

    SvarSlett
  45. Æ vil gjerne værme, e fast følger av bloggen din:D Mette

    SvarSlett
  46. Gratulerer med flotte besøkstall!!
    Skulle så gjerne lagt meg til som følger, men funksjonen ligger nede akkurat nå, får fikse det ved en senere anledning. Takk for titten i bloggen!!

    HildeR
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  47. Gratulerer:)
    Jeg tar gjerne 1 lodd:)
    runarlauritzen79@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Gratulerer med 40 000 besøkende! Vil gjerne være med på give away'en din :-) Fin blogg du har!lulle(ætt)123.no

    SvarSlett
  49. Så gøy! Jeg vil gjerne være med på give awayen din:)
    Ha e nydelig dag!
    Klem Anette:)
    anonyme_folks@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Hei Nina ★

    Så spennende med giweaway ♥ Jeg er følger av bloggen din, og er gjerne med i trekningen.
    Hilsen
    Kirsti (granhus@stud.ntnu.no)

    SvarSlett
  51. Gratulerer! Moro med giveaway! :)

    Elise (konkurranseeh@yahoo.no)

    SvarSlett
  52. hei Har aldri vært på blogger før ,men prøver meg. vil gjerne følge bloggen din og vil bli med i konkuransen. Har forøvrig nettopp flyttet til Halden..Hege Christin

    hege_christin_81@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Gratulerer :)

    Jeg tar gjerne 1 lodd.

    tanita89@hotmail.com

    SvarSlett
  54. Gratulerer med 40000. Fin bligg du har:)

    lin.stra@yahoo.no

    Hilsen Line

    SvarSlett
  55. 1 lodd på meg ;)
    Ha en fin høst-tid.

    SvarSlett
  56. Jeg vil gjerne være med på trekningen. Krysser fingrene her nå...

    Hilsen
    Unni

    SvarSlett
  57. Jeg vil gjerne legge igjen en kommentar hos deg! Bloggen din er så nydelig! Skulle ønske jeg også kunne få den så pen:-) Foreløpig tør jeg ikke fikle for mye med bloggen, er redd jeg roter til alt:-) Men hva er en give-away? Kjøper man, som blogger, selv denne gaven og sender til en heldig vinner. Eller er det butikker som sponser? Sikkert et dumt spørsmål overfor alle som har blogget en stund... hilsen en litt grønne blogger.

    SvarSlett
  58. Hei! Dette vil jeg gjerne være med på - spennende! Og så artig å oppdage den koselige bloggen din!! Gratulerer med så mange besøkende! Selv har jeg leeeeenge igjen før jeg når slike besøkstall; men kanskje en dag... ;-)

    God fredag!

    :-)

    SvarSlett
  59. Jeg tar ett lodd :-) mvh Thora.Walle@gmail.com

    SvarSlett
  60. Gratulerer med så mange besøkende.

    Jeg vil gjerne være med i trekningen og tar 1. lodd:)

    SvarSlett
  61. Hei!
    Gratulere med så mange besøkende:)
    Jeg blir gjerne med på trekningen av de flotte premiene:)
    Ha en fin søndag, klem Hanne

    SvarSlett
  62. Hei :) Gratulerer så mye med masse besøkende! Jeg vil gjerne være med på feiringen :)
    Ønsker deg en fin søndag :) Klem fra Monica

    SvarSlett
  63. Grattis med så mange besøkende! Jeg blir gjerne med på trekningen jeg:)

    Klem Kaja:)

    SvarSlett
  64. Gratulerer så mye! Jeg blir veldig gjerne med!! Kjempefine premier og en kjempefin blogg! Jeg legegr meg til som følger jeg!

    SvarSlett
  65. Hei!
    Gratulerer med så mange besøkere!
    Jeg fant din blogg via en annen blogg, men her var det koselig! ;)
    Jeg tar ett lodd i din give-away, og håper på vinnerlykke.
    Ha en super høst!
    Nina C.

    SvarSlett
  66. Hei Nina! Så morsomt at når jeg stikker innom deg så har du giveaway, gratulere med så mange besøkende! :) Og det vil jo selvsagt jeg være med på, flotte premier! :) Ønsker deg en fin dag! :)

    SvarSlett
  67. Eg prøver gjerne lykken her :o)

    SvarSlett
  68. Jeg blir gjerne med på trekning!
    liker bloggen din kjempegodt!

    Mvh. Jori

    jorisk1@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Jeg henger meg med i siste liten...
    Mvh Marit, mwaaler@hotmail.com

    SvarSlett
  70. Heisann, melder meg på jeg også!!
    Klem Almashus

    SvarSlett
  71. Så moro med give-away. Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen :)

    SvarSlett
  72. Hei Nina
    Jeg vil gjerne være med i trekningen din, kjempeflott premier og GRATULERER så mye med antall besøkende :) bra du måtte utsette det en dag for denne hadde jeg ikke fått med meg :)
    Ønsker deg en flott kveld, klem fra Mette

    SvarSlett
  73. Jeg vil også gjerne være med i trekningen din:-!

    Ha en god kveld,

    Mvh
    privatrett@hotmail.com

    SvarSlett
  74. Jeg også:Hilsen Malaika

    SvarSlett
  75. Gratulerer med så mange besøkende;)
    Klem J.

    SvarSlett
  76. Da slenger jeg med på i siste liten, og krysser fingrene for at jeg kanskje har hellet med meg :)

    SvarSlett
  77. Hei Nina ,,

    for en flott blogg side ,,jeg har ikke blogg selv men jeg nyter hvert sekund jeg er inne hos alle dere som har det ,,du er klart en av mine favoritter ,,,gratulerer masse ,,vil gjerne være med på give away..
    ha en fin høst dag ,,klem tine

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails