lørdag 14. august 2010

Litt fra Home & Cottage...

             Må jo bare vise dere hva jeg kjøpte meg i går, da! Ikke så veldig mye, men det var da noe:)


                    Oppvaskmiddel fra Durance, ei lita lykt, 4 kjøkkenhåndklær, forkle og 2 grytelapper.
                                             Og til slutt den løperen som ligger på bordet:)

 
       Er veldig glad i dette oppvaskmiddelet. Dufter herlig!! Og kjøkkenhåndklær får jeg aldri nok av!
       Og det beste av alt var at alt var på salg, da, det gjør det jo litt ekstra morsomt!:)


Vi var egentlig og handlet på oppdrag for Elim baptistmenighet, som bygger en splitter ny kirke, og der skal vi  hjelpe til med å innrede alt  fra bunnen av, både med farger i alle rom, gulv, gardiner, møbler, interiør og alt mulig stæsj. Så vi brukte noen timer kan du si!:) Når alt er klart i oktober, skal dere få se hvor fint det blir der!

Her kommer noen bilder fra butikken. Vi endte opp på Vinterbro. Var litt kortere å kjøre dit fra oss:)

               
                                Her sitter Hege og tar seg en hvil. Det ble en del av dem, etterhvert...

           Foto: Ninas Interiør                                             

                  

               Ønsker dere en herlig lørdag!:) 

                                                      

5 kommentarer:

  1. Kjempe flotte ting! Å den lukter jo bare herlig jo.
    Ha en vidre fin lørdag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Hei..
    Ja, de har så mye fint der. Jeg er helt vill med en av seksjonene de har..
    Jeg SKAL ha en av de en gang...
    Hehe
    Lene Christin

    SvarSlett
  3. Heldiggris - har lyst dit selv:-)
    Ha en fin helg Nina,
    klem Hege.

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har kjøpt?
    Lekkert med litt rødt, frisker opp det.

    SvarSlett
  5. Hei Nina!
    Takk for koselig kommentar på bloggen min her om dagen!
    Ja, vi er jo et kjekt lite knippe Halden-bloggere og det er jo kjempemoro!

    Var selv innom H&C her i forrige uke i Kristiansand og jeg elsker den butikken..ser du fikk med deg litt også;=)

    Ha en fortsatt fin helg:)

    Hanne

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails