tirsdag 10. august 2010

Erteblomster og IKEA...

Lørdag var jeg på IKEA i Göteborg. Nå var det veldig lenge siden jeg var der sist, så det var en høydare for meg, for å si det pent! Fant meg mye fint, og noe av det jeg kjøpte, var disse 2 muggene, som jeg har ønsket meg lenge, og saftflaska, fordi den var så søt (og billig)!..:)

Egentlig burde jeg vel ha plukka masse rips, safta selv, og fylt opp flaska med hjemmelaga saft, for å følge trenden på mange av interiørbloggene, men sååå flink er jeg ikke ennå... Men ære være de som gjør det, altså!!:)


                       Jeg er veldig glad i erteblomster, og nå står disse og pynter opp på kjøkkenet mitt,
                                                               og dufter heeelt fantastisk!!
                  Foto: Ninas Interiør

Jeg synes det er moro å trikse og ordne litt med bilder som jeg tar innimellom, så derfor dette bilderaset fra meg i dag!

                      Ha en strålende tirsdag!:)

                                                  

7 kommentarer:

  1. Hei.

    Herlige bilder. Lurer litt på om jeg skal prøve å så litt erteblomster neste år. De er jo så sjarmerende. Muggene fra Ikea er flotte. Har en selv, men kunne godt tenkt meg flere.

    Jeg bare lurer jeg vettu, på hvordan du lager sånne gammeldagse bilder? Fin touch i de.

    Ha en fin dag.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Hei, så fine mugger og flaske :-) Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  3. Hei igjen.

    Takk for raskt svar. Jeg har photoscape, men i den ringen på forsiden står det på norsk. Vet ikke hva som kan tilsvare page. Ikke noe som matcher. Jeg får prøve meg frem. Da vet jeg iallefall at jeg kan bruke photoscape.

    Tusen takk.

    Ha en fortsatt god dag, selvom det blåser litt mye.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Sarte, fine bilder !
    Sådde erteblomster i fjor, og de regnet bort i juli.....
    I år hadde jeg margeritter og lobelia på verandaen. Ikke altfor glad i for mye regn de heller.

    Ha en fin kveld ! Hilsen Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  5. Flotte bilder, og nydelige erteblomster og mugger, har den store selv, ja må nok kjøpe en liten en også, hi hi...

    Marianne

    SvarSlett
  6. Fin blogg.. Legger meg til som følger..
    Lene Christin♥

    SvarSlett
  7. Fine bilder...
    Muggene var kjempesøte og ekstra fint ble det med erteblomster i dem. det er også en av mine sommerfavoritter.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails