torsdag 29. juli 2010

Regn, regn og atter regn....

Er så utrolig glad for at jeg hadde tidlig ferie i år, altså! For et kjedelig vær det er her på Østlandet for tiden. Og ikke nok med det; i kveld melder de flomvarsel i tillegg... Er like greit å jobbe, da jo!:)

Når det er grått og trist ute, må jeg freshe opp med litt farger inne. Ikke så mye nytt hos meg, dessverre, men en gammel blomsterpotte har kommet fram i lyset igjen, det samme med lysestakene.

                                                 Så her er dagens bilder fra stua:)


Denne puta fant jeg inne i skapet i dag. Der har den ligget siden i fjor sommer, gjemt og glemt. Så da fikk selvfølgelig den også komme fram. Synes det er så herlige farger i den, akkurat sånn jeg liker!:)


                                                    Må innrømme at jeg er utrolig glad i rosa!...:)

                                    
                                                           Og et siste bilde fra meg i dag:)
        Foto: Ninas Interiør

    Ha en koselig dag videre, jenter, så stikker jeg på jobb!..:)

                                         Stor klem  

4 kommentarer:

  1. Enig med deg, rosa er en nydelig farge...
    Du har en kjempekoselig stue, lun og fin.
    Liker at du bruker litt farger, for hvis alt skal være hvitt, blir det fort litt for sterilt og upersonlig.(syntes jeg da...)
    Håpløst regnevær her i dag også.


    Klem Beth...

    SvarSlett
  2. Hei på deg du skjønne.

    Ja hu Eva i Arbeidshuset har tilbudt meg å ta inn disse. 3 ukers vente tid men den som venter på noe godt osv...har handlet flere ting der før og det ble jo sel følgelig ikke kun gardiner denne gangen heller men men pytt pytt.
    Men hvis det skulle skjære seg på noen som helst måte så tar jeg kontakt. Takk for at du tilbyr deg slik. Setter masse pris på det. Du er en knupp:O)

    SvarSlett
  3. Vilket fint vardagsrum du har och jättemysig blogg! Kommer gärna tillbaka hit!

    Kramizar aka

    SvarSlett
  4. Hei Nina! Så koselig du har det ;) Og helt enig, en får lyst til å pynte og ordne innendørs når det er så tris vær. Jeg liker også veldig godt rosa. Søte telysholdere som matcher puten. Nyt helgen videre ♥ Klem Gry

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails