mandag 26. juli 2010

På hyttetur...

Nå er ferien stort sett over for min del. Har allerede jobbet en uke. I år har gutta og jeg vært på hyttetur på Lökholmen, en halvtimes kjøretur hjemmeifra! 14 dager med stort sett strålende vær i en liten campinghytte er virkelig å anbefale!!:) Vi sov så lenge vi ville, spiste når vi var sultne, minimalt med rengøing, og ikke minst bada og sola vi oss. Sjefen i huset var hjemme og jobba, og stakk innom når han følte for det:)

Gutta har masse venner der, så de var jo stort sett over alle hauger, og da  kunne jeg ligge på svaberget rett på utsiden av hytta og lese og kose meg, helt for meg selv! Innimellom fikk vi besøk hjemmeifra. For venner og familie var det kort vei å komme på besøk, og det var selvfølgelig kjempekoselig!

Dessverre er jeg dårlig på å ta med med kamera på tur, men noen bilder har jeg da tatt:)

Her er frokostbordet. Må ha med litt stæsj, jeg da, for å gjøre det litt hjemmekoselig.. Så her er det rosa duk, noen lys på et brett, og rosa bolle med frukt som pynter opp:)


Her hadde vi overnattingsbesøk. Kan si det ble rimelig trangt i ei lita 4-manns-hytte! Men koselig var det. Regna denne dagen, så da er det kjekt å se en film på PC'n!! Sjekk alt kaoset både over og under sengene. Er vi på tur, så er vi på tur!:)


                               Vi har fått en liten nevø i løpet av sommeren, og her må tante kose litt:) 
                                                              Er han ikke vakker?!?



 Foto: Ninas Interiør


Dette var bare et lite knippe fra sommerferien vår. Ikke mye interiør her, med andre ord... Håper dere har kost dere, også!! Og fortsatt god ferie til dere som har mer igjen av ferien!:)


                                                Klem  

9 kommentarer:

  1. Herlige bilder fra hyttelivet du viser og gratulerer masse med ny nevø, sååå søt han er :)
    Herlig å kunne late seg på svaberg, høres ut som du har kost deg masse, kos det .)
    Ønsker deg en flott mandag og en ny flott uke!
    Klem Anki

    SvarSlett
  2. Så koselige hytteturbilder,rot skal det være,hører hjemme det på en hyttetur. :)Gratulerer som tante til en skjønning. :))Klems. Ps...utrolig sprek mormor. :))

    SvarSlett
  3. Grattis som tante vennen, så nyydelig:):)
    Så bra at dere har kosa dere i ferien og vært heldige med været:)
    Vi begynte nå i helga, og har ikke vært så heldige enda.. men neste uke går turen til Danmark, og da har jeg bestilt sol:)

    Ønsker deg en flott uke:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  4. Så kos med hytteferie og masse finvær. Håper vi fortsatt skal få se litt av godværet utover resten av sommer'n og høsten. Det trenger vi : )
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  5. Hverdag igjen hos deg ja. Men ser jo ut som du har hatt en hyggelig ferie. Her er det tre uker ferie igjen... og enda mer på meg som er i barselspermisjon. :) Ha en fin uke!

    SvarSlett
  6. Høres ut som en hærlig ferie : ) Vi elsker hyttelivet!!
    Gratulere så mye med den skjønne nevøen <3 Hærlig med babyer !!
    Klem Tove

    SvarSlett
  7. Åååå, Lökholmen (+ Sågstrand + Stensvik)... Nå fikk jeg tårer i øynene. Der har jeg vært hver sommer fra jeg var barn og oppover. Et herlig område. Jeg kan lukke øynene og gå stier i blinde, så godt kjenner jeg stedene. Vet ikke om jeg har nevnt det før, men familien min kommer fra Halden. Jeg vokste ikke opp der selv.
    Ser ut som om dere hadde en deilig ferie der.

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  8. Hei!
    Så koselig det ser ut. Jammen deilig med hytteliv og late dager!
    Fin blogg du har - med mange flotte bilder!
    Ha en fin kveld :-)
    Line

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails