fredag 25. juni 2010

Ønskeliste...

Nå er det lenge siden jeg har hatt en ønskeliste her på siden min, men mens jeg satt og tittet i det siste bladet til Isabellas, dukket plutselig siden med bladets nettshopping opp, og der var det mye som var i min  smak!:)

     
                                                  Her kommer noen av favorittene:)

                                                   Hvis du vil se mer, kan du se HER!


                                 Ha en strålende helg!!
                                         Klem

5 kommentarer:

  1. Så mye fint!!

    Det er alltid litt å ønske seg for denne husfrua også:)

    Ha en riktig fin helg!

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Så mye vakkert!!
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg :) Ønsker deg en fiiin helg!
    Klem fra Livy

    SvarSlett
  3. Det var en fiiin ønskeliste. :o) Ser flere ting som kunne passe her også!

    Ønsker deg en deilig helg, Nina!

    Sommerklem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  4. Hm... fristende !

    Vil gjerne få ønske deg en riktig super helg !!

    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  5. Helt enig, her var det mye lekkert! Gir skikkelig sommerstemning!! Og muffinsene dine ser jo skikkelig digg ut, nam nam... Jeg har de samme muffinsformene, søte ;) Takk for oppskrift! Ha en fin ny uke og nyt de herlige sommerdagene ;)) Klem Gry

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails