tirsdag 22. juni 2010

Maison-sjablong....

For et par uker siden var jeg så heldig at jeg vant en Maison-sjablong hos Hilde Heimdal!
Og som vanlig; hos meg tar ting litt tid... Men nå har jeg endelig fått brukt den, og det synes jeg ble riktig så fint!:)  Tusen takk, Hilde!!

Et piano kan brukes til så mangt! Her har jeg satt opp to av mine favoritt-bøker for tiden: Ljust och lantlig, og Inred lantlig inne og ute, begga av Anna Örnberg. Bøker med masse inspirasjon, som jeg titter i rett som det er:)


Nå skal jeg steke masse boller, og etterpå skal jeg stå og stryke på veranda'n resten av dagen, tror jeg... Ser ihvertfall sånn ut når jeg ser størrelsen på strykehaugen min. Stønn!!!  Men får se det positive da; blir brun på rygg og legger!:)

                    Foto: Ninas Interiør

                       Ha en fortsatt fin uke, alle sammen!!:)
                                                    Klem  

5 kommentarer:

  1. ååå så fiiint det ble !!! :)))

    Så flink du er til å style !! Så jo ut som det var fra et interiørblad jo !! :))))

    SvarSlett
  2. ELLER:
    Man kan stappe strykehaugen innerst i et skap på vaskerommet,*fnis* - og gå ut og nyte sommeren;-D
    Utrolig koselig hjemme hos deg :-)
    Ha en kjempefin dag i sola Nina,
    klem Hege.

    SvarSlett
  3. Koselige bilder!
    Vet du, stryke er det koseligste jeg vet!
    Bare synd at nå er snart det meste strykefritt, ihvertfall av skjorter...
    Kjøp den sprayen som heter "strykelett",
    da går det som en drøm...

    Klem Beth...

    SvarSlett
  4. Så flott det ble,lekkert. Du er flink til å style ja,enig med Hilde. :)Klem.

    SvarSlett
  5. Heia. Si fine bider du viser. ;o))

    Ha en super dag.
    Give away hos meg. ;o))

    Klem Simone

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails