torsdag 24. juni 2010

Rabarbramuffins med marsipan! Mmmmm...

I helga har jeg prøvd en ny oppskrift på muffins. De var kjempegode, og vel verdt et forsøk!

                                               Her er oppskriften hvis du har lyst til å prøve!:)

Rabarbramuffins med marsipan
 125 g. smør - smeltes og røres sammen med 1,5 dl sukker
2 egg og 1,5 dl melk røres i
1,5 ts bakepulver, 2 ts vaniljesukker og 3,5 dl hv.mel blandes i røra

Små biter rabarbra og marsipanbiter blandes i til slutt!

 Stekes på 175 grader i 25-30 minutter



                                    Foto: Ninas Interiør


                         Håper det smaker!! 
                              Klem     



11 kommentarer:

  1. NAM! Ser kjempegode ut :) Må prøves ein gang ;)

    SvarSlett
  2. Heisann Nina.
    De så virkelig gode ut!! Og for meg som er marsipan-oholiker, så blir det vel nesten helsefarlig?:) Jeg kunne jo forspist meg :))

    Ha en riktig god sommer!

    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Og jeg som skulle prøve å være sunn..;-)
    - må prøves engang:-)
    Klem,klem.

    SvarSlett
  4. Mmmm ... De så kjempe-gode ut, Nina! Håper du nyter deilige sommerdager! Er det sol og sommer hjemme?

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  5. Hmmm ser kjempegode ut
    men marsipan og egg blir vel magesmerter for min del.

    Takk for tips ang egg
    må prøve meg litt fram her - har også hørt at hvis man holder seg borte fra intoleransene en stund så kan man begynne å tåle dem igjen.
    så jeg satser på det jeg. :)

    klem anita s

    SvarSlett
  6. Mmmmmm, akkurat som bestilt, har plukket inn rabarbra nå.-) Ha en strålende kveld! Klem

    SvarSlett
  7. Å, de høres gode ut :-) Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  8. Er veldig glad i muffins og disse så virkelig gode ut,om ikke lenge så ligger de også på mitt fat,hihi. :)Klem.

    SvarSlett
  9. Dette hørtes da veldig godt ut?
    Og med de lekre bildene frister du oss alle med baksten din...:-)
    Mmmm....

    Klem Beth...

    SvarSlett
  10. Oi da, disse så supergode ut! Nå må nok denne prøves, tenker jeg!

    Ønsker deg gode sommerdager i Halden!

    Sommerklem fra,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  11. Hei på deg.

    Mmmm de så gode ut ja, de skal prøves. ;o)

    Du får 5 lodd ja om du legger deg til som følger også. ;o)) hehe

    Ha en super helg.

    Klem Simone ;o))

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails