torsdag 10. juni 2010

Intet nytt under solen...

... ihvertfall ikke her hos meg!:)  Men denne orkideen er jo bare helt fantastisk flott nå som den blomstrer for harde livet! Har utrolig mange blomster og knupper:)
                    En liten titt i stua en kveld solen skinte så fint inn. Godt ikke støvet synes på bilder......
                                                           En av Mårbacka'ne mine:)
Foto: Ninas Interiør

                         Ønsker dere alle en fortsatt fin uke!!

                                                         Klem  

7 kommentarer:

  1. Nydelig orkide, jeg elsker dem!

    SvarSlett
  2. Så nydelig header du har nå?
    Koselige bilder fra hjemmet ditt.
    Støv syntes ikke på bilder,
    men det er nok noe vi har alle sammen...

    Klem Beth...

    SvarSlett
  3. Nydelige stue du haaar. Flott header. :))Klems.

    SvarSlett
  4. Åh, koselig..

    Og fantastisk orkidee!
    De er utrolig vakre!

    Ha en super helg.. KLemmer

    SvarSlett
  5. Koselige bilder du viser.
    Orkiden var jo bare vakker
    Ha en vidre fin kveld.
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  6. Hei igjen og takk for kommentar inne hos meg. Vaskepulverboksene har jeg kjøpt med Nina,hun som har bloggen "Ninas lille gale verden." De kostet ca 280,- for begge. Vet det er flere nettbutikker som selger dem. :))

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails