søndag 30. mai 2010

Syriner på kjøkkenet...

Med den varmen det har vært her de siste dagene, har syrinene sprunget ut i ekspressfart. Så i går ettermiddag kunne jeg ta inn en bukett og pynte litt på kjøkkenet. De dufter helt nydelig!!


                                    Jeg fortsetter med litt flere bilder fra kjøkkenet når jeg først er i gang:)


Her er en av Mårbakka'ne mine. Stakkars, de har verken blitt klipt ned eller fått ny jord i år, men allikevel blomstrer de. Ikke dårlig!


Dette skapet har farfaren til mannen min laget. Har sikkert sagt det før, men han var veldig flink på treskjæring!:)

                                                                 Litt godis må vi ha!

Foto: Ninas Interiør

Hva synes dere om Grand Prix i går, da jenter? 20 plass, hva er det, da?!? 
Ja, ja, ikke no' vi kan gjøre med  det!:)

Ha en fin søndag!!               Klem  

18 kommentarer:

  1. Hei Nina og takk for koselig hilsen hos meg ♥ Åh, syriner er herlige ja og duften himmelsk! Her er alt litt sent ute med blomstring i år, så våre syriner har ikke kommet ut ennå. Så fint med den lilla fargen mot den hvite muggen! Veldig koselig kjøkken du har, ser så trivelig ut hos deg atte ;) Flott skap da, moro å ha slike ting! Vi var på fest i går og så ikke GP, men hørte Norge kom langt ut ja.. Synes den tyske er fin ;) Ha en fin dag! Klem Gry ♥

    SvarSlett
  2. SYriner er fantastiske både i farge og lukt!
    De i hagen min er ikke riktig klare til å plukkes inn enda, men å som jeg gleder meg..
    UTtrolig koselige kjøkken bilder!

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  3. Så nydelig.:) Har sett mye på det kjøkkenet ditt ;)det er bare så fiiiint. Og nå dufter det attpåtil syriner der. Sjalu... Happy Søndag:)Klem.

    SvarSlett
  4. Så fint kjøkken, det var virkelig fint og romslig. Og man kan virkelig se han kan treskjæring ja, det er det ikke tvil om.

    Kjempe fin blogg :) Ønsker deg en fin søndag.

    SvarSlett
  5. Så gøy at du ville være med på min give-away, lykke til:)

    Syriner er herlige, både lukten og å se på ♥ Utrolig koselig kjøkken du har altså, og det skapet som farfaren til mannen din har laget er nydelig ♥
    20 plass ja, hehe, ikke noe særlig og skryte av, men jeg hadde ikke så store forhåpninger til Didrik heller for og være ærlig, morsom den som vant da, og hun var jo ei nydelig jente:)

    Ha en kos Søndag!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Så lyst og fint kjøkken du hadde :)
    Synes det er kjempefint uten overskap så lenge man har mange underskap.. Og du som i tillegg har en liten kjøkkenøy i midten! Kjempefint :D

    God helg videre..

    - Alexander

    SvarSlett
  7. Så koselig kjøkken du har :) Lyst og trivelig!
    Og det er koselig med hjemmelagede ting. Har et skap som min farfar har laget jeg også, og er veldig glad i det.

    Ønsker deg en fin søndag. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  8. For et nydelig kjøkken du har....og det skpaet var bare så fint... ekstra moro når en har det fra familien...

    Så nydelige syriner da..mine står i knopp enda...

    ha en fin søndag O=)

    SvarSlett
  9. Åh jeg elsker syriner ♥ Lukter bare sååå nydelig:)
    Var ute å trilla en tur nå, og drev å titta etter noen jeg kunne plukke, men alle sto lissom inni hagen til folk. Tror ikke de hadde blitt så fornøyd om jeg snek meg inn å knakk av noen greiner;) hehe...

    Ønsker deg en deilig søndag:)

    Stor klem

    SvarSlett
  10. Hei !! Fin blogg du har,massse inspirasjon.
    Lurer på hvilket foto program du bruker for å få "skygger" rundt bildene..??
    Har picasa, noen som vet om man kan bruke en sånn funksjon der ? Finner iallefall ikke ut av det der..
    Svar gjerne under her :))
    Mvh Marianne :)

    SvarSlett
  11. Hei og takk for koselig hilsen hos meg:)
    Herligkjøkken du har med masse deilig lys...
    Ønsker deg ei fin uke
    Klem

    SvarSlett
  12. Hei Marianne! Jeg bruker et program som heter Photo Scape. Gratis å laste ned, og lett å bruke! Hvis du går til et tidligere innlegg jeg hadde, som het Gult er kult, så har LavendelMio beskrevet der hvordan man bruker programmet.

    Lykke til! Hilsen Nina

    SvarSlett
  13. Ps! Innlegget var laget 2 april, 2009:)

    SvarSlett
  14. Så hærlig kjøkken du har!!! Masse benk plass : )
    I dag regner det her, så da blir det mer data tid ; ) Burde kanskje gjøre litt husarbeid og : )
    Kos deg masse
    klem Tove

    SvarSlett
  15. Så nydelige bilder, herlig med syriner på bordet!♥
    Selv har ikke mine blomstret ennå, men jeg lengter til å kjenne den nydelige duften!♥ Så lekkert kjøkken!!:)
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg!!♥
    nå skal jeg ut å prise sommer og sol... og ikke minst varmen!!♥
    Ønsker deg en flott dag!!:)
    Klem fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  16. Hei!! Tusen takk for svar.. Men jeg tror d blir vanskelig å finne igjen d innlegget fra 2.april 2009. Har du mulighet for å sende meg den linken? Får heller ikke til å sende noen mld til Lavendelmio. Da hun ikke har lagt ut epost adr sin..Og siden jeg ikke har blogg eller google konto,får jeg ikke lagt inn kommentar heller hos henne..
    Min epostadr: marianfo@broadpark.no

    Mvh Marianne :)

    SvarSlett
  17. Hei Nina
    Så koselig kjøkken du har, og nydelig med syriner. Deilig duft og veldig dekorativt. Nydelig det skapet som farfaren til mannen din har laget også... Ønsker deg en fortsatt fin helg, klem fra Mette

    SvarSlett
  18. Heisann Nina.
    Syriner er bare vakkert, og for en nydelig duft:)

    Veldig koselig bilder fra kjøkkenet ditt!

    Ha en fin uke:)

    Klem Linda

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails