tirsdag 25. mai 2010

På tide!...

Noen ganger kunne jeg ønske at det gikk an å sende den utrolige energien mange av dere har til å blogge og vise fram koselige interiør, over til meg! Jeg er sånn, at har jeg ikke noe å blogge om, så tier jeg heller stille. Men hvis jeg tenker meg om, så har jeg jo egentlig mye å blogge om, men jeg ser meg vel bare litt blind på tingene jeg har her hjemme.

Her har jeg latt noen roser bli stående i glasset og tørke, det var jo sånn jeg drev med for 15-20 år siden, men det er jo egentlig ganske koselig!?..
Stadig går jeg rundt og forandrer på ting, men så tenker jeg at; det er vel ikke noe å vise fram?!.. Men det er jo ikke hvor fint og flott man har det som teller. Det er vel heller de små tingene som kanskje kan gi idèer og inspirasjon til andre, som teller:)


 Foto: Ninas Interiør


Ønsker dere en koselig dag videre!:)

Klem   

6 kommentarer:

  1. hei.
    ja vi kommer vel i sånne dumper alle å enhver,men det er som du sier de små ting som gir inspirasjon i bøttevis.
    koselige bilder fra deg.
    ønsker deg en fin dag vidre.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Koselig å "se" deg igjen!
    Ikke alltid det behøver være noe nytt eller noen stor hendelse som skal til for å blogge. Mange ganger er det det enkleste som er det kosligste å lese om for oss andre...

    Fine bilder du viser oss i dag!
    Og noen tørkede roser kan vær kjempefint og pynte med...:-))

    Klem Beth...

    SvarSlett
  3. Så koselig med et nytt innlegg fra deg! Vi er nok mange i samme båt, som føler på dette med bloggingen - føler kanskje vi gjentar oss selv. Men, ofte er det jo slik at det likevel inspirerer noen der ute.... Jeg blir iallfall veldig inspirert av de fine bildene dine :o)

    Ønsker deg en strålende uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Du har helt rett! Er ikke alltid like greit med den bloggtørken... ;)
    Men det er bedre å blogge om noe som kan inspirere noen enn å ikke gjøre det. Ikke sant?

    Jeg likte i allefall bildene dine!!

    Klem Madelén

    SvarSlett
  5. Herlig! Du har så rett, så rett... det er ikke alltid de store tingene som fenger mest, like ofte bilder av små stillebilder rundt om i huset, til glede og inspirasjon ♥ I dag viser du nydelige bilder... herlig farge på de tørkede rosene dine:o)

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Sånn føler jeg det også, og jeg burde egentlig ikke hatt blogg i det hele tatt ;-) Når det gjelder andres blogger liker jeg best å lese om det enkle gjenkjennbare... så bare stå på du! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails