fredag 28. mai 2010

Litt veranda mm...

I dag kommer det noen bilder fra veranda'n. Jeg pleier å lage noen små grupper med planter og urter  her og der, og så mye mer enn det har jeg ikke. Er så kjedelig når vi skal på ferie å be naboen om å vanne en hel herskare av blomster...


Her pleier jeg å sitte og kose meg på ettermiddagen, når sola runder hjørnet. Hadde håpet på det i dag, òg, men det ligger noen faretruende tunge skyer over oss nå, så det spørs hvordan dèt går...



    Her vokser det vilt! Syrinene begynner så vidt å blomstre nå. De er jo så vakre!


    Er ikke så glad i å luke, så jeg har latt denne stauden ta over det meste av beddet her!..


                                   Pernille lurer på hva i all verden moder'n driver med?:)

Foto: Ninas Interiør

Ha en riktig god helg, alle sammen!:)

Klem   

13 kommentarer:

  1. hei på deg.
    herlig uteplass du har,kunne det nå bare komme varme,ja da skulle vi kose oss masse ute.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Så koselig du har det Nina!
    Og riktig god helg til deg også,
    klem Hege.

    SvarSlett
  3. Ååå så koselig :) Heldige deg :)

    Ønsker deg en flott helg.

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  4. Jeg fant jeg fant en helt ny blogg,åååå så koselig du har det,kjøkkenet er bare helt topp. Skal se mere på den senere. God helg.:)Klem fra Mette. La meg til som følger jeg.

    SvarSlett
  5. Her hadde jeg kost meg masse:) Du har en flott uteplass1 Det er godt å høre at det ikke er bare meg som ikke er spesielt intressert i luking!:)

    SvarSlett
  6. Hos deg oser det sommer allerede, og det ser hyggelig ut. Ønsker deg en god helg, og håper du får tilbragt endel tid ute.

    SvarSlett
  7. Hei Nina
    Håper det står bra til og at det går bra med skolearbeidet ditt.
    Koselig uteplass du har - synd ikke sola kom idag. Må bare si at det er DEILIG å lese at ikke alle er glade i å luke, jeg melder meg lett inn i den gruppa.

    Håper det blir litt sol i løpet av helgen, kos deg.

    klem A9ta S

    SvarSlett
  8. Det ser så ryddig og koselig ut på uteplassen din. Innbydende. Hvis været er bra, da selvsagt. Ha en fin helg!!!

    SvarSlett
  9. Så koselig uteplass du har?
    Og syriner er herlige,
    skulle blomster hele sommeren vet du...

    God helg til deg!

    Klem Beth...

    SvarSlett
  10. Tusen takk for hyggelig hilsen. Så koselig uteplass du har:o) Forstår godt at du koser deg her:o)
    Jeg etterlyser også varme. Har vært ute og jobbet i hagen og så kom både regn og torden. Men til uka....:o))

    Ønsker deg flotte dager i solen.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  11. Heisann Nina.
    For en koselig veranda dere har!! Så fint du har plantet i krukker og kar også:)

    Ha en flott helg:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  12. Veldig koselig terrasse du har! Jeg er også veldig glad i sette ting i grupper. Du har fått mange fine ut allerede. Kusinen min i Halden sier at det er hakket tidligere vår hos henne i år, enn hos meg. Jeg tro det er første året jeg ikke har kunnet plante i balkongkassene til 17. mai. Krukker, derimot, har jeg plantet i. Så får vi se om det blir litt planting i kassene denne helgen. :)

    Ønsker deg en deilig helg, Nina!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  13. Snufs (i ordet rette forstand...), det ble dessverre ikke Strømstad på meg - formen var ikke på topp, og da var det ikke annet å gjøre enn å melde avbud. Synd, men slik er det jo av og til!

    Så flotte bilder fra verandaen din! Forstår problematikken med vanning, men er jo ikke mer som skal til for å få det koselig på verandaen da :o)

    Ønsker deg en strålende flott helg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails