lørdag 1. mai 2010

Vakker Orkidè!...

I dag har jeg gjort minst mulig! Så deilig å bare sløve litt på sofa'n og lese en bok:) Må jo også innrømme at jeg har jobba i natt, og da er jo ikke akkurat overskuddet på topp...

Men det var da jeg lå på sofa'n og titta ut, at jeg fikk idèen til dette innlegget; min vakre Orkidè mot den blå himmelen! Så nydelige farger!


Dessuten er den full av knupper, så om en liten stund kommer den til å bli enda flottere. Godt man kan nyte sånne små stunder av gode øyeblikk! Er ikke alltid lett å se alt det vakre i en ellers hektisk hverdag...

Foto: Ninas Interiør

Ønsker dere en fortsatt fin helg! Og til alle dere som har konfirmanter i morgen; Gratulerer med dagen! Håper dere koser dere masse!:)


9 kommentarer:

  1. Nydelig orkide:)

    Jeg har aldri fått de til etter de er avblomstret..de bare visner..men nå har jeg 2 stykker som kommer med masse nye knupper:) Stolt!:)
    Ønsker deg en god helg vennen:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  2. Nydelig orkide og herlige bilder ♥
    Ha en fortsatt fin søndag!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. jaaaa, aldeles nydelig , særlig mot blå himmel som dette..!
    håper du har fått hvilt deg ut nå..
    ha en fin ny uke, håper det blir en smule varmere i luften!

    hilsenmagny

    SvarSlett
  4. Ja, det må jeg si - dette var virkelig en vakker orkide! Heldige deg som har grønne fingrer - jeg er ikke i nærheten av å klare å få til noe slikt.. ;o)

    Ønsker deg en fin uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. For noen nydelige bilder av en vakker orkide!

    God helg til deg og dine:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  6. Nydelig orkide, vi har 6stykker av de her i huset, min favoritt med andre ord ;)

    Kjempe fin blogg du har, jeg har lagt meg til som følger, for her kommer jeg garantert tilbake.

    Ta gjerne en titt på giveawayen inne hos meg.
    Håper du får en fin helg.

    Klem C.

    SvarSlett
  7. Fantastisk vakker orkide. Jeg hadde noen jeg, men de likte meg visst ikke. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Jeg har herved lagt meg som følger og gleder meg til mer!
    Ha en super lørdag.
    Klem.

    SvarSlett
  8. Nydelig! Orkideene er så vakre og takknemlige blomster, mange av de blomstrer jo i månedsvis! Vakker kontrast mot den blå himmelen!! Så deilig at du har tatt deg en sløvedag, man trenger det iblant ♥ Ha en strålende fin uke! Klem Gry ♥

    SvarSlett
  9. Hei Nina!
    Tok meg en liten tur innom, ikke værst? :))
    Hvordan står det til med drømmekjøkken-jobben? sikkert super morsomt!!
    Orkideen var knallfin, får ikke til dem jeg så jeg gir alle til svigermor etterhvert.. hihi..
    Ønsker deg og dine en fin 17 mai feiring!!
    Klemmer fra Beth

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails