tirsdag 27. april 2010

Fjortis i huset...

Endelig er dagen her, eldstemann er 14 år i dag! Gratulerer så masse med dagen din i dag, David!!

Vi feiret dagen med familien på lørdag, så i dag har det kun blitt brownis på både skole og svømmetrening. Men det er jo alltid populært, så tror ikke han klager på det!:)

Måtte jo pynte opp litt i anledning dagen, og hva er vel koseligere enn vakre sommerblomster?!:)
Foto: Ninas Interiør
 
Blomstene skal få komme ut etterhvert, men det er nok litt for tidlig, og litt for kaldt på natta ennå for dem, så det er bare å smøre seg med tålmodighet!

Ønsker dere en fin tirsdagskveld alle sammen!!:)

Klem  

17 kommentarer:

  1. Grattis til fjortisen!
    Kjekk gutt du har...

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  2. Gratulerer med en flott fjortis.
    Sønnen min ble fjortis i januar - rart så se hvordan de er blitt små menn men likevel mamma sine små gutter. Håper han har hatt en fin dag.
    Koselig med sommerblomster, klem anita s

    SvarSlett
  3. Så kjekt å se et innlegg fra deg Nina - og gratulerer så mye med en flott fjortis!:-)
    Ha en fin kveld, klem Hege.

    SvarSlett
  4. For et flott innlegg, Nina.
    Gratulerer med poden. Blomstene var helskjønne. Jeg ble rett og slett glad over å se på bildene dine:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med fjortisen:o)
    Så kjekk gutt!
    Klem Line

    SvarSlett
  6. gratulerer så mye med gutten din:) som snart begynner å bli mann;) veldig lik deg! supersøt gutt.

    ha en flott kveld Nina

    klem Lillan

    SvarSlett
  7. For en vakker gutt du har ;-)

    SvarSlett
  8. Gratulere med gutten din, lik sin vakre mor:)
    Klem Hanne

    SvarSlett
  9. Gratulerer så masse til fjortisen i huset! Utrolig kjekk gutt! Det er ikke vanskelig å se at han har arvet sin mors flotte utseende! Ønsker han lykke til videre!
    Minstedamen her i huset fyller 11 år i morgen. Nå får hun ikke sove for hun gleder seg sånn hver gang hun har bursdag. :o) Så morgenen starter med "full pakke" på sengekanten.

    PS! Så nydelig du har pyntet, Nina!

    God klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  10. Grattis med fjortis i huset! Og for en flott gutt da ;) Brownies er alltid stas ja. Flotte blomster, margeritter er sommer! Takk for koselige ord hos meg, ja nå gleder vi oss til tur ;) Ha en fin uke videre Nina ♥ Klem fra Gry

    SvarSlett
  11. Gratulerer så masse til din flotte ungdom - er nok litt lik på sin mor ser jeg...

    Ja, det er deilig med noen fridager innimellom og jeg kosa meg masse. Timene gikk selvsagt for fort, og jeg fikk ikke unna alt jeg hadde planlagt, men pytt og...;o)

    Ønsker deg en fortsatt flott uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  12. Hei og tusen takk for koselig kommentar om urnene mine.. ble veldig fornøyd.
    Flott gutt du har.. viktig å feire litt.
    Så fint du har pyntet..
    Spennende med ny jobb. Lykke til med enkeltmannsforetaket

    SvarSlett
  13. Dette var jo nesten som å snuble inn til meg selv ;). Jeg heter også Nina - er 38 år, har mann og to barn - og en fjorteåring om 26 dager. Gratulerer med flott sønn! - Og er det ikke så fint at alle aldre har sin sjarm ;).

    SvarSlett
  14. Hei Nina.
    Gratulerer så mye med fjortisen!! Flott gutt, som i tillegg har begynnt å svømme fort!:)(Jeg så han på ÅM og ble riktig imponert!:))

    Ha en fortsatt fin uke:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  15. gratulerer med fjortis!! Flott gutt!! Så nydelig blogg du har, lyse fine bilder og et vakkert hjem. Legger deg til i listen in jeg, for her vil jeg gjerne ilbak. klem monica

    SvarSlett
  16. Gratulerer så masse med en flott gutt:):)

    Det er moro med dåpsplanlegging ja...blir nok flere innlegg om det etterhvert:)

    Når jeg leste under her ble jeg nysgjerrig...utdanner du deg til interiørarkitekt eller?:):) Og enkeltmannsforetak?
    Fikk nettopp beskjed at jeg har mistet jobben etter permisjonen er over se....og har lenge hatt lyst til å starte for meg selv.
    Derfor jeg lurer...:):)

    Ha en fin kveld:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  17. Grattis med fjortissønn!!! Er jo litt deilig når barna blir større også;) Har jo selv ei på snart 16 og en gutt som blir tretten. Plutselig så var det bare tenåringer her;)

    Håper han koste seg med brownies, det er populært her i huset også. Både blant store og "små".

    Klem, Anita c",)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails