tirsdag 20. april 2010

Travle dager...

Hei alle sammen!! Her kommer et lite "kort innpå" innlegg fra meg:) Dagene flyr, og jeg har nesten ikke hatt tid til noe annet enn skole, jobb, hus og familie. 
Min forrige oppgave på skolen fikk jeg sendt litt på overtid, men jeg fikk det til, og det gikk veeeldig bra, så da er mor fornøyd!! Og så har det skjedd noe moro: Jeg har fått mitt første interiøroppdrag!!!


For noen dager siden ringte en av eierne meg fra Idèhuset i Halden, og lurte på om jeg hadde lyst til å hjelpe de med å innrede en hel kjøkkenbutikk med tapeter, fliser, gardiner, gulv osv. Og gjett om jeg ville!!:) Og det er ikke en hvilken som helst kjøkken-butikk, det er nemlig Drømmekjøkkenet, som er en av mine favoritter når det gjelder kjøkken! De har skikkelig mange fine kjøkken, og de selger også bad og garderober.

Så det er det jeg holder på med for tiden, og da flyr tiden rett og slett fra meg.

Men jeg skal vise dere hvordan det blir i butikken etterhvert, det lover jeg!!

Foto: Ninas Interiør

Jeg skal prøve å få tid til å titte innom dere igjen så fort jeg har mulighet! Nå må jeg stikke, skal prøve å finne ut hvordan man starter et Enkeltmannsforetak.. 

Ønsker dere en kjempefin uke!!:)

Klem   
 

11 kommentarer:

  1. Lykke til med oppdrag. Kjempespennande!
    Gledar meg til å sjå bileter etterkvart.

    Den blomsten du har på biletet, korleis type er det?

    Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  2. Så utrolig spennende. Skjønner du har hatt lite tid til blogging - nå er det lenge siden sist. Håper eller du har det bra. Blomsten du viser synes jeg og var fin. Ha ein fin uke - og brått er det helg igjen. Hilsen Britt Eva

    SvarSlett
  3. Gratulerer Nina - så utrolig spennende da. Masse lykke til med oppdraget. håper du legger ut noen bilder etterhvert. klem anita s

    SvarSlett
  4. Gratulerer med oppdraget!Så utrolig spennende!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  5. Jeg vil også si at jeg gleder meg på dine vegne! Så moro å få et sånt oppdrag.
    Og koselig at du viser oss en skjønn blomst på en tirsdagskveld.

    SvarSlett
  6. Såå spennende og moro da?
    Gratulerer med ditt aller første oppdrag!

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  7. Gratulerer så spennende... og sikkert litt skummelt^^,) Håper du tar noen bilder for oss så vi ser hvor fint det blir;)
    Lykke til!

    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så spennende- Spent på å se bilder når dere kommer så langt-

    Ha en fortsatt fin uke, og lykke til med jobben-
    Klem Eli)

    SvarSlett
  9. Så moro, Nina :) Gleder meg til å høre mer om det neste torsdag :)

    Stor klem

    SvarSlett
  10. Gratulerer med interiøroppdraget Nina, så moro da! Ekstra bonus når du har stått på og jobbet så hardt ;) Drømmekjøkken ja... Det hørtes jo bare superspennende ut!! Masse lykke til, gleder meg til å se bilder fra prosjektet.. Ja, skjønner hva du mener med travle dager.. Ikke lett å rekke alt man har lyst til og det er jo et luksusproblem.. he he.. ;) Nydelige bilder du viser som alltid! Lykke til med etableringen, sikkert litt å sette seg inn i, men så spennende da! Ha en nydelig dag i SOLEN! Klem fra Gry

    SvarSlett
  11. Hei på deg..
    Åh så spennende med oppdrag da, også fra dem da. ;o)

    Flott blogg du har.

    Ha en fin mandag.

    Klem Simone :o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails