lørdag 3. april 2010

God påske!:)..

Jeg elsker blomster, og tulipaner er en av mine favoritter!!

I dag skal jeg på hytta til min svoger og svigerinne på Lökholmen og kose meg. Etter hvert kommer også mann og barn dit, etter en lang vei fra Elvdalen hvor de har vært på leir. Hyttebesøket har vært fast tradisjon i familien så lenge jeg har vært i familien, ihvertfall. Det er mye god mat og drikke, godteri, kaker, påskeegg-jakt, fisking og bading for de som er tøffe nok!...
Så med disse bildene ønsker jeg dere en knakende fin påske!!
                                           Foto: Ninas Interiør


                                                      Klem   
 

9 kommentarer:

  1. God påske til deg og, høres ut som en flott hytte-tradisjon! Så koselig:o))

    Kos dere masse!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Tulipaner minner om vår og alt det deilige vi har i vente av årstiden.
    Ha en fortsatt god påske !

    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  3. Vakre blomster. Jeg angrer nå at jeg ikke kjøpte slike når jeg var nedover å handlet i dag. Men jeg skal kjøpe meg noen på tirsdag, etter jobb.
    Ha en nydelig påskeaften Nina.

    Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  4. Den rosa muggen har eg og. Nydeleg med tulipaner, som og er min favorittblomster:) God smak du ;)
    Ønsker deg ei flott påske vidare!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Tullipaner er nydelige ! ♥

    Du lurte på hvordan jeg fikk til softfokus. På kameraet mitt er det en innstilling som heter art. Der inne får jeg opp en meny med flere valg, og en av de er softfokus. Fikk nylig speilreflekskamera (Olympus E-620), og det er fryktelig mye å sette seg inn i syntes jeg. Men finner stadig ut nye ting og sikkert mer etterhvert. ;)

    Ønsker deg og dine en herlig påske videre, og kos dere på hytta ! ♥

    Påskeklem Anette

    SvarSlett
  6. Så koselige bilder. Tulipaner er lekkert :)
    Håper du har hatt en fin påske!

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  7. Jeg har valgt ut siden din til en award, fordi jeg synes du har en spennende, vakker og veldig inspirerende blogg, som jeg har lyst til å gi litt ekstra oppmerksomhet. :-)

    Du trenger ikke gi den videre eller gjøre noe annet med den hvis du ikke har lyst. Men kom gjerne innom siden min og se hvilken award det er du har fått.

    Ha en strålende helg!

    Klem F :-)

    SvarSlett
  8. Hei Nina
    Koselige påskebilder, og nydelige tulipaner :)
    Flotte påskeegg du har laget også...
    Håper du har det bare bra! Ønsker deg en flott
    uke som kommer. Klem fra Mette

    SvarSlett
  9. Elsker tulipaner selv, spesielt hvite. Vet du om noen gode tulipan bøker som tar for seg historie, typer og stell?? HAr kjøpt meg ferie sted og vil gjerne la meg overraske av årlige løk som viser seg over bakkan! Hilsen Signe

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails