torsdag 1. april 2010

Koselig giveawaygave!...

For noen dager siden fikk jeg en pakke i posten, og det er jo alltid spennende å få det! Jeg åpna opp, og der lå det et kjempefint skilt, som jeg vant i en giveaway hos May Lise med den koselige bloggen
Lille Lises Hjem. 

Tusen takk skal du ha!! Skiltet er alt på plass, og det passa kjempefint hos meg!:)
Her henger det på plass:)

Her jobbes det på spreng, som dere ser... Men jeg har ihvertfall fått opp noen liftgardiner i vinduene. Det trengtes veldig, for sola står rett inn av disse vinduene når vi spiser middag. Så nå får vi litt avskjerming når ho først bestemmer seg for å titte fram..:) Ser dårlig ut foreløpig, da...
Foto: Ninas Interiør


Ha en fin skjærtorsdags-kveld!!


Klem  

7 kommentarer:

  1. Så heldig du har vært da - kjempe koselig skilt. Håper det går bra med oppgaven og at du er i rute. Må være utrolig spennende utdannelse.
    Skjærtorsdagshilsen fra Anita S

    SvarSlett
  2. Hei Nina. Skiltet var veldig fint og litt anderledes enn de jeg har sett tidligere. Ellers blir det fint hos deg med liftgardiner. Ha en fortsatt fin påske.
    Hilsen Britt Eva

    SvarSlett
  3. Gratulerer med premien, kjempefint skilt som passer fint hos deg! Kjekt med liftgardiner som kan dras opp og ned, ikke så godt å få solen direkte inn når man skal spise ;) Takk for koselig hilsen hos meg, blir så glad for slike hyggelige ord! Ser at du holder på å jobbe med prosjektet, lykke til videre og fortsatt god påske ;) Klem fra Gry

    SvarSlett
  4. Koser deg alene i påska du da vennen, får slappet ordentlig av:) Gidder ikke lage mat når jeg er alene jeg heller, da blir det en pakke nudler;)

    Håper du koser deg med masse godis hvertfall da og nyter fridagene:)

    God påskeklem ♥

    SvarSlett
  5. Og grattis med kjempefin premie:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med kjempefin premie Nina:-)
    Og fortsatt god hjemme-påske,du får gjøre det til kose-tid når du er hjemme fra jobb! :-)
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  7. Veldig koselig skilt du fikk :) Flotte liftgardiner også. Ha en super kveld.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails