tirsdag 30. mars 2010

Endelig på nett igjen!...

Etter en mer eller mindre ufrivillig bloggpause, pga en gåen harddisk, er jeg her igjen!:)
Mens resten av familien er på påske/svømmeleir, så har jeg hjemme alene-påske! Var så uheldig å jobbe på to av de røde dagene, og da har men visst ikke krav på ferie i denne kommunen, så da var det bare å bli hjemme og jobbe!... Er det mulig?!?

Men da skal jeg ihvertfall prøve å utnytt tiden godt, har jeg bestemt meg for; så i tillegg til 4 ekstravakter, holder jeg på å jobbe med en stor interiøroppgave som snart skal sendes inn. Målet mitt er å bli ferdig til påskeaften, så vi får se... Oppgaven går ut på å innrede en funkisleilighet for en ung kvinne, med sans for finsk design. Det er jo skikkelig meg, kjenner jeg..Ha-ha!! Men jeg skal nok få det til! Den som gir seg har tapt, heter det jo, så det er bare å jobba på!:)
Ettersom jeg da er alene hjemme, så tenkte jeg først at jeg ikke gadd å pynte noen ting til påske. (Vil heller gå og synes litt synd på meg selv..) Men nei, ta deg sammen tenkte jeg, dro til butikken og kjøpte noen billige løkblomster,og vips så  har jeg pynta litt både her og der. Og det hjelper på humøret det, altså!:)

Så det er disse bildene dere nå ser. Er vel igrunn de eneste bildene jeg har, når jeg tenker meg om, de andre har forsvunnet. Men vi har heldigvis fått lagra de ett eller annet sted! Men hvor, det får jeg finne ut etter påske, når resten av gjengen er hjemme igjen..:)
Jeg viser litt bilder fra kjøkkenet i dag. Fant ut at det var så lenge siden, og dessuten har jeg fått opp sommergardinenen mine, så da er det jo likssom blitt litt nytt...:)
Nå skal jeg sette meg å tegne ferdig en skikkelig funkisreol som jeg har designet selv, blir spennende å høre hva lærer'n synes om den! Hjelpe meg...
Til slutt vil jeg takke for alle hyggelige kommentarer jeg har fått! Blir så glad når jeg leser alt det koselige dere skriver!:) Nå skal jeg prøve å få tatt meg en tur innom dere, hele gjengen, og se hvor koselig dere har gjort det til påske!


Ha en fin dag videre, og en riktig God Påske til dere som reiser bort!!:)

Klem  

12 kommentarer:

  1. God Påske Nina og lykke til med funkisoppgaven. Her blir det hjemmepåske på alle utenom eldstemann, men vi skal kose oss skikkelig. Håper å få ryddet litt også jeg da - vi får se.
    Påskehilsen fra Britt Eva

    SvarSlett
  2. Hei Nina og velkommen tilbake på nett! Så koselig kjøkken dere har!! Ser deilig ut å ha så mye benkeplass og stor kjøkkenøy, da kan man virkelig boltre seg på kjøkkenet ;) Spesiell påske for deg da som må bli alene hjemme, men høres ut som du ikke har problemer med å få tiden til å gå akkurat;) Litt deilig å ha litt tid for seg selv også da *smiil*.. Lykke til med interiøroppgaven, det høres spennende ut! Morsomt å gjøre noe helt annet. Du må kose deg i påsken også da, ikke bare jobbe.. God påske ;) Klem fra Gry

    SvarSlett
  3. God påske til deg og lykke til med oppgaven!

    Kjempekoselig påskekjøkken
    og verdnes koseligste vårvindu!
    Du får nyte stillheten denne påsken,
    kan være deilig av og til det også?

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  4. Hei, innom for å ønske deg god påske, og håper du kan få kost deg allikevel, selv om du er alene hjemme :-)

    SvarSlett
  5. Velkommen tilbake:o)) Nydelige kjøkkenbilder du viser i dag ♥ Akkurat passe påskepyntet og lekre sommergardiner :o))

    Kos deg hjemme, og tenk at det er jo litt deilig og ha dagene helt for seg selv og:o) Og lykke til med oppgaven!

    Påskeklem Line

    SvarSlett
  6. Velkommen tilbake :)
    Så koselig kjøkken du her - syntes virkelig du har laget god påskestemning til deg selv også jeg. Og på neste lønn kan du kanskje unne deg noe ekstra siden du har tatt ekstravakter :)
    Blir spennende med oppgaven da - det går nok veldig fint skal du se. blir du ensom så er det jo mange her i blogg verden da..
    klem anita s

    SvarSlett
  7. Godt å ha deg på blogg igjen!Lylle til med funkisoppgaven din!God hjemmealenepåske!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  8. så mange koooselige og flotte glimt fra kjøkkenet ditt..!
    lykketil med oppgaven, krever ro i påsken du da!

    vi har alle barne hjemme, og i morgen langer vi ut på tur til hytta..
    ha en rikig fin påske videre!
    magny

    SvarSlett
  9. Velkommen tilbake!
    Ville bare ønske deg en riktig god påske.
    Lykke til med oppgaven.
    Flott kjøkken dere har.Kos deg alene hjemme.
    Påskeklem fra Jorunn

    SvarSlett
  10. hei hei:)
    velkommen tilbake:))

    Hjemme alene påske med masse tid til seg selv imellom jobbinga..hørtes ikke dumt ut:)) SYnes det hørtes ganske avslappende og koselig ut jeg. Selv om man selfølgelig vil være med familien i påsken så var det slettes ikke det værste, å være alene:) Kose deg masse selv om du jobber. Lykke til med oppgaven din! det klarer du vettu!! søk litt rundt på nettet og finn inspirasjon og ideer.

    GO klem fra Lillan:O)

    SvarSlett
  11. Nydeleg pynta til påske! Her i huset er det meget lite pynta. Syns igrunn det er litt synd! Eg får ta det igjen til neste år:)
    Ha ei kjempefin påske!
    Klem :)

    SvarSlett
  12. Så kjedelig at du ikke får noen påskeferie i år, da. Men du har i alle fall fått det påskepyntet og fint :)
    Håper du får kost deg litt i påsken allikevel.
    Og lykke til med oppgaven!

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails