onsdag 10. mars 2010

Koselig award!...

Jeg har fått denne fine awarden av Tove, med den koselige bloggen Tove's Bloggverden. Tusen hjertelig takk, Tove!!:) Er så koselig å få slike awarder, for det viser jo at noen liker bloggen min, og det varmer langt inn i hjerterota!! 


Med denne awarden fulgte dette:

The sunshine blog award i awarded to bloggers whose positivety and creativity. Inspire other in the blogworld. The rules for accepting the award are:

1.Put the logo on your blog or whitin your post

2.Pass the award to 12 bloggers

3.Link the nominees whitin your post

4.Let them know they recieved this award by commenting their blogs

5.Share the love and link to the person from who you recieved the award from

De jeg vil gi denne awarden videre til, er disse koselige bloggene:)

Ingrids Blogg
Hjemmets gleder
Solbergets mange prosjekter
Lavendel Mio
Hjemmebest
Lille Lises Hjem
Beth's småting
Britt Evas Interiørblogg og sånn
Lille Frøken Jensen
Lykkelise
La Ville de Mille
Elisabeth's Hus


Ha en fin onsdagskveld videre!!:)

Klem 

11 kommentarer:

  1. Så snilt å gi den til meg, det varmer♥
    Takk for koselig kommentar med påskeeggene mine.
    Ønsker deg en fin kveld♥

    SvarSlett
  2. Tuusen takk vennen, veldig snilt av deg ♥

    Blir så glad av å titte innom deg:)

    Håper du får en fin onsdagskveld:)

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Hei Nina og tusen takk for awarden og hilsnen på inlegget mitt om maleprosjektene. Nå er jeg så forkjølet at det ikke blir gjort noe. Til helga kanskje - ha en fin helg. Klem Britt Eva

    SvarSlett
  4. Så utrolig hyggelig. Denne skal jeg ta i morgen.

    Sov godt.

    Klem Ingunn

    PS! Liker veldig godt headeren din

    SvarSlett
  5. Tusen takk ♥

    Ble skikkelig glad!!

    Klem!

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med vel fortjent award!

    Ha en fin kveld:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  7. Hjertelig takk for den vårlige awarden,
    alltid hyggelig å få!

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  8. Hei Nina! Utrolig nydelig og delikat blogg du har og et kjempekoselig hjem ser det ut til ;) Tusen takk for at du la deg til som følger hos meg, da ble jeg glad! Jeg har lagt meg til som følger hos deg og har lagt bloggen din ut på siden min. Så spennende at du tar interiørutdannelse, det er noe som ligger i bakhodet mitt også kan du si.. Det er bare det å få tatt skrittet.. Blir morsomt å kunne følge deg fremover. Ha en super dag ;-) Klem fra Gry

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye Nina - vel fortjent!:-)
    Tusen takk for at du gir en til meg , ble veldig glad!
    Henter den "hjem" så fort jeg har anledning:-)
    Ha en fin dag( i tåka..?!), klem Hege.

    SvarSlett
  10. Hei Nina!
    Gratulere så mye med awarden, den var velfortjent:)
    Tusen takk for awarden, nå ble jeg glad kan du tro!
    Ønsker deg en nydelig helg,klem Hanne

    SvarSlett
  11. Tuuuusen takk, Nina! Så snilt av deg å tenke på meg!!! Ble veldig glad for awarden og tar det gjerne med meg i bloggen når jeg kommer hjem fra tur:o) Denne pc'n bruker en halvtime for å åpne en side.....ikke enkelt å blogge da!
    Du har en kjempekos blogg og er ei skikkelig trivelig jente! Ønsker deg en flott helg.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails