søndag 7. mars 2010

Gamle mellomverke ut av skapet...

I mange år har jeg hatt gamle mellomverk liggende i skapet, til liten glede for omgivelsene. Så nå har jeg tatt de fram og lagd nye stuegardiner av de. Og stua ble som ny! Skikkelig lyst og trivelig ble det!:)


Her ser dere hvor fine de er.
Jeg har også bytta ut kurv-lampeskjermene mine, og her har jeg kjøpt en billig hvit skjerm, og festa på en enkel hvit blonde. (Kun med en knappenål bak, men det er det jo bare jeg som vet....:)


Her er det andre vinduet. Litt annerledes mellomverk her, med et lite monogram.


Ingen i familien har vel akkurat disse initialene, men pytt..:)

Nydelig håndarbeid!

Foto: Ninas Interiør

Med disse bildene ønsker jeg dere en strålende søndag i det vakre været!!:)


Klem 

19 kommentarer:

  1. så fint det ble!!! åååånå vil jeg ha vår og sommer snart ja!!!
    Kos deg : )

    SvarSlett
  2. Så nydelige gardiner du har sydd. Det er jo synd å la slike vakre mellomverker bare ligge der. Godt at du har fått dem frem i lyset;)

    Ha en flott søndag, her er det vår idag:D
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  3. Å, så nydelig det ble! Helt vakkert :-)

    SvarSlett
  4. hei på deg.
    åå så herlige gardiner du har laget deg,
    skikelige fine.
    kan tenke meg det ble vakkert i din stue nå,stilige lamper.
    ønsker deg en fin dag..
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Sånne flotte mellomverk kan ikke gjemmes bort i et skap!
    Nydelige gardiner og riktig flotte vår/sommervinduer ble det!
    Flinken...:-)
    Lekker den lampen din også!

    Klem Beth...

    SvarSlett
  6. Jeg sier det igjen, Nina; helt nyyydelige gardiner!! Du er så flink!! Og takk for sist forresten;) Lunsj hjemme hos deg var en fornøyelse *smiler*

    Vi sees!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  7. Hei Nina. Det ble utrolig fint. Jeg vil ta frem symaskinen jeg og når malerjobben er ryddet bort. Her stråler sola så jeg må ut en tur også. Ha en fin søndag. Britt Eva

    SvarSlett
  8. Så fint du har det! Dette er bilder til å bli i godt humør av! Ideen med lampen var jo genialt enkel. Jeg har en IKEA stålampe med en sånn skjerm. Nå må jeg snoke litt i skuffer og skap og se om jeg har noe jeg kan pynte den med. Takk for tipset.

    SvarSlett
  9. Stilig!Sånne gardiner laget jeg meg til stue og kjøkken i fjor,og det henger oppe enda!!!Det er ny gardinrekord her i huset!
    Nå skal det hviles etter helgejobbing,ha en flotters søndagskveld!
    Janne

    SvarSlett
  10. Så lekre de gardinene ble!! Du er jammen flink:)

    Ha en fin uke:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  11. NYDELIG ble det. Så lurt med blonden på lampeskjermen et godt tips:)
    Ønsker deg en fin uke♥

    SvarSlett
  12. Utrolig lekkert!,
    - så kjekt å bare ha mellomverk " for hånden":-D
    Fikk jo vårstemning her jo:-)
    Duuu ,
    -var du på Remmen på søndag etterm...?
    Hmm, kanskje jeg så " syner, fnis!
    Tusen takk for fint kompliment ( er jo flink med hendene selv du da!) - snart kommer
    " mini`n" til kjolen(monterer den nå!):-)
    Ha en fin kveld, klem Hege.

    SvarSlett
  13. Helt nydelige gardiner! Så lyst og trivelig det ble! Veldig kjekt å skifte ut litt nå og da:o)))
    Ønsker deg en flott uke.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  14. Heisann Nina:-)
    Da har du nok snakket med meg...- stod ikke du bak salg av kaker..?
    Jeg spurte om veien til fotballen i hallen v/ siden av..;-)
    Ikke lett å komme uten sminke(ugjenkjennelig!!!, he he!
    Ha en fin dag, klem Hege.
    PS!Tenkte kanskje jeg skulle få i stand kaffi-møte på Erlandsen, m/ de "lokale" bloggene utover våren en gang..?

    SvarSlett
  15. Kjempenydelige gardiner du har fått deg - ble så lyst og lekkert :o) Så fint det ble med blonden på lampeskjermen også, smart å feste med en knappenål - og om nålen skulle være synlig, så finnes det jo så mange flotte nåler å få kjøpt også... :o)

    Strålende flott dag til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  16. Takk for hyggelig hilsen inne hos meg:o)
    Så nydelige de gardinene ble, du er flink! Og så søtt med et blondebånd på lampen, er så lite som skal til noen ganger:o))

    Ønsker deg en strålende tirsdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  17. Verkligen superfint.:-) Stina

    SvarSlett
  18. Heisann jeg har en liten ting til deg på siden min om du har tid å stikke innom igjen : )
    Klem Tove

    SvarSlett
  19. hei Nina;) blir veldig vårlig inspirert av bloggen din;) nydelig gardiner du har sydd..og jeg likte veldig godt den lampa i vinduet;)håper vi kan treffes snart?er så altfor lenge siden!!
    klemmer Annveig

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails