søndag 28. februar 2010

One more night to go...

Når man jobber i helsevesenet, er det sjelde fri å få. Så nå i vinterferien jobber jeg selvfølgelig 5 netter, og i dag her jeg èn igjen. Så derfor så få innlegg fra meg denne uka...

Har jo sett at en del av dere er godt igang med påskepynten, og jeg har prøvd meg litt, jeg og. Dette lille påskeegget på brettet her satt jeg en kveld og laga, men synes ikke det var så lett å få det pent.. Det ble ille skrukkete. Noen som har noen gode ideer på hvordan det ikke blir så skrukkete, eller skal det bare være sånn?...

Foto: Ninas Interiør

I dag skal jeg gjøre minst mulig. Bare psyke meg opp til å gå på den siste nattavakta, og se på 5-mila. Heia Norge!!:)

Klem   
 

6 kommentarer:

  1. hei,
    åå så vakkert et påske egg,det skal asolutt være sånn.
    kjøpte et fra jdl å det var skrukkete det å ,sjarmen det.
    skal se 5 mila vi å.
    men godt OL nå endelig er ferdig,
    ha en god vakt i natt.
    vi har vinter ferie nå..
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Du ble trukket ut som en av vinnerne på give-away hos meg! Fritt valg i blogshopen min. Håper du finner noe som frister...
    Påskeegget ble kjempefint, skrukkene er en del av sjarmen.
    Ha en fin kveld og ei god vakt i natt

    SvarSlett
  3. Hei igjen!
    Send meg en mail med adressa di, så kommer premien i posten i løpet av uka. may.klopp@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Hei hei!
    Her er jeg for første gang, la meg til som følger med det samme. For her likte jeg med så godt! Vi sees.. God nattevakt*

    SvarSlett
  5. Så flotte ting du har laget. Skrukkene var sjarmerende synes jeg.

    Ha en fin dag.

    Klem ingunn

    SvarSlett
  6. Nydelig egg du har laget!
    Skrukker er fint syns jeg.
    Ha ei fin helg,klem Hanne

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails