mandag 1. februar 2010

En snarvisitt...

Måtte bare innom for å takke for alle koselige kommentarer på englestruten og det andre jeg har laget! Så koselig at dere likte det!! Har fått forespørsel om å vise hvordan jeg lager ting, og det kan jeg jo gjøre. Men jeg er en person som tar det meste på hæl'n, og er ikke så veldig nøye når det gjelder "pirkearbeid", så vet ikke om jeg er noen god læremester...

Nå står jeg foran en skikkelig arbeidsuke, med 5 nattevakter, så det spørs om jeg får tid til å lage så mye. Men neste gang jeg setter i gang, skal jeg ta litt bilder, så kanskje jeg ihvertfall kan lære bort litt!:)

 



















 Foto: Ninas Interiør

Ønsker dere en koselig uke, med et bilde fra kjøkken-øya!:)

Klem  

8 kommentarer:

  1. Nydelig borddekorasjon, du er kreativ og flink til å lage det koselig for deg og familien!

    Klem...

    SvarSlett
  2. Krysser fingrer for at det blir rolige nattevakter på deg denne uka!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  3. Så flott at du vil vise frem hvordan du går fram. Jeg følger spent med ;) God arbeidsuke! :)

    SvarSlett
  4. Måtte bare innom og titte på dekorasjonen din.
    Ha skikkelig fine vakt økter !!

    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  5. Hei, Nina! Ja, vet du hva ... Jeg skal til byen med Hege en tur til torsdag. Vi kan jo treffes?!

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  6. Hehe, tøff eller kanskje heller gærn;-)) Gode vankter ønskes deg, og de englekremmerhusene var kjempefine!! Stor klem, Marianne

    SvarSlett
  7. Sånn en koselig blogg du har! Mye vakkert å beskue her! :) Nydelige engle-kremmerhus du har laget, ja!

    Tusen takk for koselig kommentar på mitt DT Valentinskort laget for Forsbakk's Ting & Tang, i inspirasjonsbloggen hos Cesilie Forsbakk. Alltid hyggelig med tilbakemeldinger og respons på noe man har kreert. :) Jeg ønsker deg en fin aften og ei videre fin uke! Hilsen fra Tromsø

    SvarSlett
  8. Hei!
    Så koselig at du la igjen en kommentar på bloggen min... alltid artig å oppdage nye blogger! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails