torsdag 11. februar 2010

Ønskeliste...

Nå har jeg sittet og tittet igjennom Ellos sine sider, og der var det jammen mye fint! Ting trenger ikke være så veldig dyrt for at jeg skal like det, ihvertfall! Bare se her:

Denne koster kr. 1499.-


Og denne kr. 1299,-



Kr. 699.-

 

Her er det litt andre vårlige ting, også fra Ellos.



























Foto: Ellos


Jeg skal tilbringe mye av helga i en varm svømmehall, så det er ikke sikkert det kommer så mange innlegg til fra meg før over helga:)  Men man vet jo aldri...

Ønsker dere ihvertfall en riktig GOD HELG!!:)
   
Klem  

11 kommentarer:

  1. Du vasket gulvet med rier ja.. hehe.. Vet ikke om jeg klarer å toppe den da, men.. :)
    Kunne tenkt meg den siste lampa der på soverommet jeg... men jeg vet ikke om mannen er enig at det skal være noe som henger ned fra taket der.. hehe..

    SvarSlett
  2. Hei.

    Flotte lamper alle sammen. Den siste kan minne om en på Bohus til 499,-, så ta en titt der og hvis du er på jakt...

    Klem MC♥

    SvarSlett
  3. Kanskje man må titte innom Ellos en tur. Kjempe fine lamper.
    Ha en vidre fin kveld.
    Klem fra Christina.

    SvarSlett
  4. Hei Nina...
    Så flotte bilder du viser.. Jeg har ikke fått Ellos katalogen, men håper jeg får den snart. Mye fint... Du får ha en riktig fin helg, klem fra Mette

    PS! likte headeren din veldig godt.

    SvarSlett
  5. Ellos glimter til ;)
    Ønsker deg en fin helg:)

    SvarSlett
  6. Jeg liker så godt prismekroner. Vi har kun en men vi snakker om å kjøpe et par litt mindre. En til gangen og en til tv stuen oppe.
    Å tilbringe helgen i en svømmehall høres koselig ut. Her blir det Litt stall men mest hjemme. Men det blir ikke mindre travelt av den grunn. I dag er det Kundekveld hos Landstil, i morgen er det antikk og samle messe, bord dekking til et overraskelse selskap og besøk på kvelden hos et venne par og søndag er det stallen og overraskelse selskap for sviger mor som fyller 70. Men alle tingene er så kjekke at det føles bare kjekt Ønsker deg en herlig helg og lykke til med svømmeren.
    Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  7. Hei go takk for hyggelig kommnetar, håper det blir bra når jeg får malt skapet, ja. Jeg likte så godt den øverste lysekrona, kunne jo spraye metallet om man ønsket. Hadde vært noe i et lysthus, det... Fikk så lyst å hoppe oppi den koselige bondebrisken din, så flott dandert med puter!!! God helg fra MArianne

    SvarSlett
  8. Hei Nina:)
    Flotte ting du viser:)Ellos he litt av kvart;)
    Tusen takk for koselig helsing frå deg:)
    God Helg!
    Klem Nina

    SvarSlett
  9. Har den lampen fra Ellos og er kjempefornøyd! Ha en god helg.

    SvarSlett
  10. Hm! den siste lampen var søt. men jeg er litt allergisk mot slik messing eller hva det nå er det metallet. Den lampen som henger over kjøkkenbordet ditt var veldig fin;)

    Ha en fin valentine, morsdag og fastelanven. Må jo bli bra med så mye å feire.
    Klem:)

    SvarSlett
  11. Mye fint på Ellos!
    Ikke alt behøver nødvendigvis og koste all verden for å se pent ut!

    Klem Beth...

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails