søndag 7. februar 2010

Kalender...

Det er en ting jeg har savnet her i huset, og det er en kalender. Så her om dagen, da jeg var på Plantasjen, stakk jeg bare en liten tur innom Sparkjøp, og gjett hva jeg fant; nemlig, en kalender. Må innrømme at jeg falt pladask for den! Så koselig med det motivet på! (Matcher jo korta og strutene mine:)..)

Og det beste var at den bare kosta 79,-. Og den kan vi ha forever! Spiller jo ingen rolle hvilket år, dag eller måned det er, for det er bare å flytte på de "magnet-firkantene". Så da var jeg fornøyd!!:)

Så nå henger den på kjøkkenveggen, ved siden av kjøleskapet, og så lenge jeg husker å flytte de magnetene... Så vet jeg vilken dato det er!:)

Foto: Ninas Interiør

Ønsker dere en fin søndags-ettermiddag!

Klem 

9 kommentarer:

  1. For en søt evighetskalender du har kjøpt.Nå er det bare å huske og flytte på magnetene hi,hi.Fortsatt god søndag,Nina.

    SvarSlett
  2. Ja, disse evighetskalenderne de har på Sparkjøp nå er såå søte og til en pen pris!
    Jeg kjøpte den andre typen de har...,
    kan ses på min blogg...

    SvarSlett
  3. Lekker kalender du har kjøpt:)
    Lurte på å kjøpe meg en slik:)
    Ønsker deg en fin uke,klem Hanne

    SvarSlett
  4. må være tidenes lureste kjøp eller?Den var jo bare lekker!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  5. Hei Nina.
    For en nydelig kalender!! Virkelig vakker:)

    Det ligger en liten oppmerksomhet til deg på bloggen min:)

    Ha en fin uke:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  6. Åh, denne var kjempeskjønn!! Jeg har en liknende, og den er hverken så fin, eller kostet så lite... Hi, hi - håper du er flinkere til å flytte rundt på magneten en det jeg er.. ;o)

    Strålende flott uke til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  7. Hei
    Så fin kalender...jeg så den samme kalenderen på Mosse porten til nesten 300 kr.... så litt av ett kupp

    Klem fra Gry
    sees vi i morgen?

    SvarSlett
  8. Hei.

    Gratulerer med award. Jeg er ny følger. Synes du har en fin blogg. Rart jeg ikke har sjekket her før.

    Ha en fin tirsdag.

    Klem fra Mona C♥

    SvarSlett
  9. Kjempe fin kalender!! Kjøpte den selv i gave til min mor for litt siden og hun ble SÅÅÅ glad :D. Tror jeg betalte 149,- for den, men husker ikke helt. Ha en nydelig dag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails