onsdag 10. februar 2010

Skal, skal ikke?...

I dag har jeg tatt ned de røde gardinene jeg hadde i spisestua. Og det ble så utrolig lyst! Nesten så jeg ikke har lyst til å henge opp noen andre gardiner. Med all snøen som ligger på utsiden, ble det et blikkfang nok i seg selv:)

Her skal dere få se hvordan det ble:


Så får vi se hvor lenge jeg klarer meg uten gardiner:)



Dette trauet har farfaren til mannen min laget. Synes det er så koselig! Det har også stått bortgjemt en stund, men nå har det kommet til heder og verdighet igjen.Og så passa det så godt til "bordpynten"!:).. (Som forøvrig er vist i et innlegg litt lenger ned på siden..:)


Foto: Ninas Interiør

 Ha en strålende onsdag!!

Klem  

19 kommentarer:

  1. Hei!
    Synes det ble lyst og trivelig uten gardiner jeg. Du kan jo også bare ha en luftig og gjennomsiktig hvit gardin på hver side nå når det går mot vår og sommer... det tar ikke så mye av lyset.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Heisann Nina. Det ble lekkert uten gardiner også da!! Virkelig lyst og trivelg:)
    Hvis du skulle føle for gardiner igjen, så ble i alle fall jeg veldig fornøyd med enkle, hvite lifter fra Åhlens. De tok ikke noe av lyset.... og det trenger vi jo:)

    Uansett, en veldig koselig spisestue du har:)

    Ha en fortsatt fin onsdag:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Hei Nina...
    For en koselig blogg og et hjem du har... her inne trivdes jeg godt. Mye variert og mange flotte detaljer. Syns det ble utrolig fin og lyst i spisestuen din jeg... ønsker deg en fin, fin dag videre. Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Hei Nina!
    Så lyst og fint det ble på kjøkkenet ditt!
    Blir aldri lyst nok for meg, spesielt nå når det går mot vår:)
    Det trauet er en skikkelig skatt, har ønsket meg et slik lenge:)
    Ha en fin dag,klem Hanne

    SvarSlett
  5. Hei Nina:)
    Åå kor lekkert:)Lyst å trivelig:)
    Ønsker deg en fin dag
    Klem Nina

    SvarSlett
  6. Hei Nina. Jeg synes absolutt du kan kjøre uten gardiner - det ble lyst og fint. Detaljene i interiøret kom veldig godt frem. Lykke til.
    Britt Eva

    SvarSlett
  7. hei.
    ja nydelig å få inn lyset nå,fint...
    jeg klarer meg ikke uten gardiner,men skjønner de som ikke vil ha.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. Dette huset vil jeg se mer av!!!Nydelig!Dessuten er jeg dødsmisunnelig på den slagbenken din!!!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  9. Syns det ble kjempefint, åpent og lyst uten gardiner jeg:D Helt nydelig hvordan du bor hvertfall, kjempefint:)
    Gleder meg til å se mer framover:)

    Ha en fin kveld snuppa ♥

    SvarSlett
  10. Ble veldig lyst og fint - selv liker jeg godt gardiner - en lys lett liftgardin ville kanskje bli fint. ha en fin kveld - hilsen Anita S

    SvarSlett
  11. Med de fine vinduene som du har kan du fint ha de uten gardiner. Deilig når lyset strømmer inn.
    Det er jo sååå lekkert i spisestuen din.

    Ha en fin kveld!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  12. Det var veldig fint uten gardiner, lyst og trivelgt.
    Likte veldig godt slagbenken din- ønsker meg:)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  13. Hei hei
    Jeg synes det ble utrolig lekkert uten gardiner. Du kan jo prøve en stund så ser du jo om det funker. Jeg har gardiner men når vinduskarmene mine blir hvite så tenker jeg at jeg også skal prøve uten gardiner en stund. Iallfall lift gardiner. De stjeler ikke så mye utsikt og lys.
    Har funnet en ny krone og dette er den første kommentaren med en tiara:) Jomfru tiaraen;) Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  14. Kjempefint uten gardiner, lyst og luftig :)
    Natta

    SvarSlett
  15. Jeg synes det ble kjempefint uten gardiner!!!!og nydelig trau ja;)jeg må komme og se på gulvene dine snart igjen..må få gjort noe med mine til summaren;)klemmer Annveig

    SvarSlett
  16. Så lyst og fint det var. Så koselig spiseplass du har! Du får prøve det en periode og se om du trives uten gardiner.
    Ellers er lift-gardin et alternativ som jeg sverger til. De kan lett justeres og kan lages eller kjøpes i mange lekre tekstiler. De som er hvite og gjennomskinnelig vil heller ikke ta mye av vinduets lysåpning.

    Ønsker deg en koselig torsdagkveld!
    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  17. Det ble lyst og trivelig uten gardiner, og synes det er fint hos andre. Men her hos meg må jeg ha gardiner, ellers synes jeg det blir nakent. Spesielt om vinteren.
    Men det er lyst og rent uten., og du har jo fine vinduer og vinduskarmer!

    Ønsker deg en fin helg. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  18. Det ble lyst og trivelig uten gardiner ♥
    For en herlig krok du viser bilder av, likte godt den slagbenken med alle putene, og for et nyyydelig trau i vinduskarmen ♥

    ha en strålende Søndag!

    Klem Line

    SvarSlett
  19. Selv om jeg nok er et "gardinmenneske" må jeg innrømme at det ble utrolig lyst og deilig i spisestuen din?

    Klem Beth...

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails