fredag 5. februar 2010

Litt gammelt og litt nytt...

I flere år nå har denne trebutten stått på boden. Det er farfaren til mannen min som har laget den. Jeg pleide å bruke den til jul før, og fylle den opp med blomster, mose, granbar og lys. Men av en eller annen grunn har den ikke blitt brukt på lenge.

 

Så leste jeg på bloggen til Livs Lyst for en stund siden, at hun etterlyser gamle ting som gjerne kan brukes på nye måter, og da tenkte jeg at den butten er jo egentlig ille koselig da, så kanskje jeg skal finne på noe med den?



Som sagt, så gjort. I går var jeg en tur på Plantasjen, og da fant jeg jo disse fine Perleblomstene, og dette lille treet. (Som jeg ikke husker navnet på....Bombe!:))


Ikke hadde jeg en potte som passa til treet, men jeg tok et sånt "kakepapir" og tulla rundt, og knøt det fast med en grå hyssing. Og en gammel blonde som jeg hadde, har jeg surra rundt denne "bånd-holderen", eller hva den nå kalles... Og til slutt to kubbelys, og vips hadde jeg et nytt arrangement på spisebordet!:) Det ble vel koselig, vel?:)

Foto: Ninas Interiør

Ønsker dere alle en riktig god helg!!

Klem                  

15 kommentarer:

  1. hei Nina.
    så nydelig dette er,elsker perleblomster,å i denne ar det kjempeflott,
    moro å ta ting en har å sette sammen på nytt,
    ønsker deg en herlig fredda..
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Så fint det ble! Morsomt å bruke slike gamle ting man har stående. Koselig blogg du har! Jeg liker stilen din. Her må jeg kikke mer! :)

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig!!
    Så hyggelig å ta fram noe som man har hatt lenge, og finne på noe nytt:)

    Veldig fint ble det:)

    God helg til deg og dine:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  4. Ja smart med tavlemaling:)

    Hehe...får se om det ikke blir noe shoppinghistorier i løpet av helga vel;);)

    Var kjempefin pynt du har lagd, det treet var jo kjempesøtt da!:)

    Kose deg masse i helga:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  5. Hei!
    Så koselig det ble med blomster i den butten! Gøy å bruke gamle ting på nye måter.
    Ha en fortsatt fin dag

    SvarSlett
  6. Det ble kjempekoselig. jeg har også brukt kakeserviett rundt noen potter, blir kjempe koselig.
    Ønsker deg en fin kveld

    SvarSlett
  7. Kjempesmart!!! Dette ble jo bare helt nydelig. Kjekt å kunne bruke gamle ting på en ny måte.

    Du har en nydelig blogg og ett lekkert hjem! Legger deg til i blogglisten min jeg;)

    Ha en fin helg!
    Klem, Anita:D

    SvarSlett
  8. Så koselig den trebutten ble. Den passet jo så fint til de andre tingene dine. Det skal ikke så mye til for å skape noe vakkert, bare litt fantasi. :)

    SvarSlett
  9. Nydelig med gamle ting som er laget av familien, artig bruksområde...

    Koselig at du vil være med i trekningen inne hos meg!

    Ha en fin helg.

    Klem fra Lenemora

    SvarSlett
  10. Koselig borddekorasjon.
    Alt for fin den tredunken til å stå bortgjemt,
    med noen blomster og litt pynt kommer deg til heder og verdighet!

    God helg!

    SvarSlett
  11. Ja, dette ble "gør" koselig, Nina - du er kjempeflink til å sette sammen ting og skape stemning!
    Ønsker deg en fin helg!
    Marit :o)

    SvarSlett
  12. Dette ble da et flott arrangement! Jeg ønsker meg også noen perleblomster på bordet, de er så skjønne. Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  13. Grys hus & interiør6. februar 2010 kl. 21:07

    Nina:)

    Hjelp? Hvordan får du til alle de fine layoutene??? tenker på bildene? Ellers så er siden din blitt kjempe fin...jeg lærer jeg og! Takk for tipsene

    Gry

    SvarSlett
  14. Så koselig det ble.

    Takk for tipset og ha en fin søndag.

    Ingunn

    SvarSlett
  15. Heisann!
    Det ble kjempefint!!
    Inspirert av deg dro jeg avgårde og kjøpte perleblomster i går jeg også! De er så fine :)

    Ønsker deg en strålende søndag! Klem fra Livy

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails