mandag 8. februar 2010

En award!!...

Denne awarden har jeg fått av Linda i dag, med den kjempekoselige bloggen Min lune hule! Tusen takk Linda!! Var veldig hyggelig å våkne etter 3 nattevakter, rimelig trøtt og sliten, og få en sånn oppmuntring!:)


Først og fremst vil jeg gi denne tilbake til deg, Linda, for jeg setter veldig stor pris på bloggen din, og dine alltid koselige kommentarer!:)

En annen som jeg vil gi denne til, er Jannes Hobbykrok. Hun er utrolig kreativ, skriver veldig artig, og har alltid en koselig kommentar på lur.

Til slutt vil jeg gi en award til Hildegunn, med den koselige bloggen Hespe. Henne har jeg akkurat blitt kjent med, og det føles allerede som jeg har kjent henne lenge. Hun har også alltid en koselig kommentar på lur:)

Til slutt vil jeg ønske dere en fortsatt fin mandagskveld!:)

Klem   

4 kommentarer:

  1. Hei snuppa:)

    Og takk for alltid like hyggelig kommentar inne hos meg:):) Og masse grattis med award, d fortjente du:)
    Jobba nattevakter før jeg ble gravid jeg også...syv våkne på rad...syns d var såå slitsomt..blir jo helt zombie i hue;) hehe...

    Kose deg ikveld da:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  2. Hei Nina!
    Næh, så koselig!! Tusen takk for at du vil dele denne awarden med meg, og ikke minst takk for gode ord!! Det er ikke lenge siden vi "traff" hverandre, men bloggen din har alt blitt en av mine favoritter - alltid kos å titte innom, og så bobler det jo av kreativitet her, og det liker jeg... :o)

    Og duuuu - gratulerer så masse til deg også - vel fortjent!!

    Nattinatt fra en strålende fornøgd Hildegunn

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med award! Nå er det en stund siden jeg har vært innom bloggen din. Så fin header du har fått:o) Kjempekselig blogg og masse inspirasjon her hos deg:o)
    Ønsker deg en fin dag.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  4. Gratulerer med award!

    Ønsker deg en fin kveld. Hilsen Margrethe

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails