torsdag 4. februar 2010

Vårlig stemning...

I dag har jeg endelig fått meg noen vakre Perleblomster. Det er vel det de heter, er det ikke? Noen ganger står det helt stille... Føler det ble vårstemning med en gang:)


Bildene ble litt uklare under her, men en liten montasje kommer allikevel:)..

På lysetstaken har jeg hengt et lite hjerte som det står "Du er unik" på. Det fikk jeg av en venninne som bordkort i bursdagen hennes. Det er en koselig oppmuntring som vi kan trenge, alle og enhver, innimellom!:)

 
Her står ho mor og smiler så pent i bakgrunnen, tør ikke å vise for mye, da:) (Føler ikke alltid at jeg egner meg på trykk...)

 

Dette skapet her har jeg vist flere ganger før, men det er jeg så glad i! Og så er det så koselig å pynte det!:)
 
Foto: Ninas Interiør

Ha en fortsatt fin kveld!!

Klem 

9 kommentarer:

  1. Å! Så fint! Ble fristet til å skaffe meg noen blomster selv - som kan minne meg om våren! :)
    Ha en super kveld videre!

    SvarSlett
  2. Kjempe flott!
    Jeg la meg til som følger, så gleder jeg meg til å se mer av deg:) Fin blogg du har, mye inspirasjon å hente:)
    Ønsker deg en fin kveld

    SvarSlett
  3. joda de heter perleblomster,å de minner oss på at åren er i anmarsj snart,
    nydelige bilder,ser ut som ei nydelig dame å.
    ønsker deg en flott kveld,å det skapet du har,så vakkert,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Hei igjen=)

    Og takk for hyggelig kommentar inne hos meg, det varmer ett ferskt bloggerhjerte;)
    Ja vi er jo nesten naboer, så vi burde jo klare å arrangere et treff for oss interiørbloggedamer engang;)
    Legger meg til hos deg også, så sees vi snart igjen;)

    Ha en flott kveld (perleblomster = vår =) )

    Klem Lise

    SvarSlett
  5. Så fint skap du har - vårsteminingen må lages inne her hvor jeg bor, kong vinter har virklig vært i støtet denne uken.
    god kveld,

    hilsen Anita S

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder Nina:)

    Klart ho mor også egner seg på trykk:)!

    Ha en fin helg:) ♥

    SvarSlett
  7. Flott skap du har, ikke rart du syntes det er koselig å pynte dette?

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder!! Ja dette er vår Nina:))
    Perleblomst er mine favoritter, men de er ikke å se her på nordvestlandet ...der en kunne tru at ingen kunne bu:) Må vel på plantasjen som er 2 timer unna for å få slike...
    Dette skapet er litt av et kongelig møbel:)
    Ønsker deg en nydelig helg,klem Hanne

    SvarSlett
  9. Hei. Skjønner godt at du viser skapet flere ganger, det er virkelig nydelig. Perleblomstene lige så :)
    God helg.
    Klæm Susanne

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails