lørdag 13. februar 2010

Litt hjemmesydd...

I dag har jeg sydd en lampeskjerm i full fart, av en gardinrest jeg hadde liggende. Monogrammet har jeg i kappene som jeg bruker på kjøkkenet om sommeren. Jeg vet at mange av dere har disse gardinene, både i liftgardiner, kapper og hele lengder, så her er en idè på hva som kan gjøres med de, hvis noen har noe til overs!:)


Jeg måtte jo bytte om litt, og "stæsje" litt når jeg først var i gang, da! Det er jo så moro!:)
Til slutt vil jeg ønske alle mødre der ute, en riktig koselig morsdag, og resten av dere; ha en kjempefin  valentinsdag og fastelaven!!:)

Jeg tilbringer min i en svømmehall i 8 timer.. Stønn!!
Foto: Ninas Interiør                                                
                            
  

6 kommentarer:

  1. http://vindsromantik.blogspot.com/
    ... Hon med 2 bloggar.

    WOW, så Mycket trevligt att ha på din blogg, jag ska nu Fortsätta min promenad och se allt vacker du.

    Ha det gott
    / Maggan

    SvarSlett
  2. Du verden for en flotte lameskjerm , den var rett og slett nydelig... og så er det jo litt gøy og ha noe som ikke alle andre har :o)

    SvarSlett
  3. Kjempesøte lampeskjerm:)
    Flinke du er:)
    Ha en fin dag i mårga:)
    Klem Nina

    SvarSlett
  4. Åååå vakker :) Akkurat sånn sitter jeg å leter etter på nettet nå...har en glasslampe som lyser for sterkt, så hadde trengt en sånn utenpå;)
    Vil kjøpe en av deg, om du har lyst å lage flere;);) hehe...

    Kose deg masse imorra da, håper du får tid til litt kakespising også:)

    Klem

    SvarSlett
  5. Heisann!
    Så skjønn lampeskjermen ble! Jeg har laget lignende, men min er ensfarger hvit, med en liten blondekant...

    Ønsker deg en flott uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  6. Så søt lampeskjerm da?
    Flink er du...:-))
    Likte veeeldig godt den potten din med roser på!
    Rosemenneske som jeg er...

    Klem Beth...

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails