lørdag 20. februar 2010

Det snør og det snør, og vi snør nesten ned....

Det er helt utrolig, jeg har aldri sett så mye snø her hos oss noen gang før! Sjekk veranda'n vår:


Og hva gjør man i ett slikt vær? Jo, jeg sitter inne og leser en god bok, og så har jeg sydd meg to nye lampeskjermer. De har jeg bare knøte 2 hyssingsnorer rundt, i mangel av en blonde, men egentlig synes jeg det passa litt til de brune Høganes-krukkene mine:)

I går kveld satt jeg og så på OL, men jeg må innrømme at jeg blir litt rastløs. Jeg må liksom ha med meg hva som skjer, da, men det blir mange timer i soffa'n.. Jeg har hatt noen mellomverk liggende helt siden i sommer, og plutselig fikk jeg et rykk, og dro fram de. Har lenge tenkt å sy gardiner i stua av de, og nå er jeg nesten klar. Får en deilig følelse!!:)



Jeg har lenge vært litt lei de kurvlampene vi har i vinduene i stua, tror vi har hatt de i nærmere 10 år... Forrige fredag fant jeg 2 koselige lampeskjermer i en kjempefin interiørbutikk på Borg senteret, i nærheten av Sarpsborg.  Og her er de:)
Foto: Ninas Interiør


Det var alt fra meg i dag. Ha en koselig lørdagskveld!:)

Klem  

12 kommentarer:

  1. Så vakre gardiner! Aldeles nydelige! Her snør det som bare det, inngangsdøren var nesten føyket igjen idag morges. Litt koselig med skikkelig vinter også! Ha en fin lørdag videre :-)

    SvarSlett
  2. Hei Nina!
    Ja, nå snør vi virkelig snart ned - er skikkelig ufyselig ute!! Gruer nesten litt til jeg må ut, men får bare "bite tennene sammen"...

    Nydelige lampeskjermer og gardiner du har sydd deg - så flink du er!! Flotte de nyinnkjøpte lameskjermene også ;o)

    Ha en flotters helg, og kos deg på venninnekveld du også!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. I dette været må man finne på innesysler, ja :) Så flink du har vært som har sydd og pyntet opp i stua.
    Koselig med litt forandring.

    Ønsker deg en fin helg videre. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  4. Hei Nina
    Det snør mye i Vestfold også. Forandring fryder, syntes det ble veldig fint med gardiner i stua di. Har noe tilsvarende gardiner på soverommet med monogram på - kjempe fine skjermer også - både selvlage og kjøpte. Håper du får en koselig lørdag. klem anita s

    SvarSlett
  5. Nei, såå fint stuevindu du fikk med lekre nye gardiner og ny lampeskjerm?

    Den andre lampen ble også riktig så søt...:-))

    Så ble dagen brukt til noe nyttig også ikke bare å sitte forran TV`n og "sløve"...

    Vi også nesten snør inne i dag. Snøen pakker seg rundt vindussprossene så jeg har atter en gang fått fine "julevinduer"...,
    men egentlig vil jeg ha VÅR!

    Nå kan du sette deg ned ved TV`n med god samvittighet!
    Ønsker dere en hyggelig lørdagskveld!

    Klem Beth...

    SvarSlett
  6. Hei - mye snø her og i 350 moh. Vi har måkt frem kjøkkenvinduene og gangvinduet. Når vi skal ut på veien ser vi omtrent ingen ting. Lampneskjermene og gardinene ble veldig fine. Jeg skulle også ha sydd nye gardiner på stua,men får bli til våren.
    Ha en fin helg. Britt Eva

    SvarSlett
  7. Heisann Nina.
    Vi snør snart inne her i heimen også! Maken til snøvær?!?
    Så vakre bilder fra deg i dag! De gardinene dine var helt skjønne:) De lampeskjermene var også nydelige! Så flink du er:)

    Ha en fin lørdagskveld:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  8. Enig, MASSE snø nå! Altfor myyyye!
    Men blir mye innekos da:)

    Koselig at du likte eggene mine ♥

    De interiørbutikkene på Borg har bare såå mye fint, farlig å gå inn der;)

    Kose deg ikveld snuppa, du har det helt nydelig hjemme:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  9. Så søte lampeskjermer du har sydd! :)
    Herlig med så mye snø også da.. men kanskje mest rundt juletider. Begynner å bli klar for vår jeg nå! Men koselig å være inne med forskjellige sysler i kulden da.
    Ha ei fin helg! ♥

    SvarSlett
  10. NYDELIGE gardiner du hadde sydd deg. Passet kjempe godt i stua di:)
    Flotte lampeskjermer du hadde fått ta i og ikke minst de flotte lampeskjermene du hadde sydd, du gav meg en idè der ja:)
    Ønsker deg en forsatt fin helg.

    SvarSlett
  11. Det snør, det snør - tiddeliBOMM!!
    Vi kan jo sprenge snøen vekk!!:-D
    Nyydelige gardiner og lampeskjermer- så flink du er!
    Ha en fin, fin søndag Nina:-)
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  12. så kreativ og flink du er!!!! : ) Jeg la meg til som følger - håper det er greit!!
    Ha en fin ettermiddag-kveld : )
    Klem Tove

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails