onsdag 3. februar 2010

Over TV'n...

Som så mange andre bloggere rundt omkring, har jeg også en hylle over TV'n.  Og den har jeg selvfølgelig pynta med litt stæsj. Og ettersom jeg laga en ny englestrut i helga, så må jeg jo selvfølgelig blogge om den:)   I mangel på noe annet....



I nærmere ettersyn..


Et gammelt og antikt bilde?.. Neida, bare et av PhotoScapes mange finurligheter:)

 
Foto: Ninas Interiør


Nå begynner det å bli såpass sent, at jeg nesten får 
ønske dere en riktig God Natt!!

Klem 

6 kommentarer:

  1. Heisann!
    Så absolutt verdt å blogge denne "struten" - helt nyyydelgi var den!! Har laget liknende selv, og de er jo så fine å pynte opp med :o)

    Håper du har hatt en flott uke så langt! Jeg har vært til Holmsbu på seminar de siste to dagene, og derfor vært litt fraværende. Har hatt det kjempefint!

    Fin uke videre til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Koselig med sånne småhyller...
    Og "struten" kaller vi for strylle her på Hønefoss...:-))

    Natta...

    SvarSlett
  3. Heihei=)

    Ganske så ny her jeg, og havnet tilfeldig inne hos deg nå:) Og det var kos, såå flott blogg!:)

    Titt gjerne innom meg også=)

    Klem Lise

    SvarSlett
  4. Heisann Nina.
    For en koselog hylle! Og så nydelig pyntet:) Klart det må blogges om:)

    Ha en fin torsdag:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  5. Nydelig pyntet hylle!Hva med å lodde ut et par sånne,på en giveaway som bare jeg deltar på???Knallide!Klem,Janne

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails