tirsdag 28. april 2009

Ny hylle pluss noen stoffrester...

Jeg har lenge lurt på hva jeg skal gjøre med tomrommet over TV'n. Det har liksom bare vært en kjedelig vegg med en svær, svart boks på. Men så har jeg jo sett hos flere av dere bloggere, at dere har hengt opp en hylle over TV'n. Og som sagt så gjort; nå er hylla på plass, og jeg er fornøyd!



Jeg kjøpte et koselig, stripete stoff her om dagen, som jeg tenkte å sy en duk av. Det gjorde jeg, og fikk litt til overs. Så da sydde jeg en pute og et lite hjerte også, og det får dere se her:)
Foto: Ninas Interiør

Ha en fin dag! Klem


5 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Lenge leve inspirasjonen til å skape vakre ting!

    SvarSlett
  2. Dette vart kjempefint.
    Puten og hjertet vart så lekkert:)
    Gratulere med med tennåringen som hadde dag i går,skønn gutt:) Føler nesten at ungene vokser fra oss.
    Ha en fin tirsdagskveld,klem:)

    SvarSlett
  3. Nei, men så koselig, da. Så smart det var med hjerte i samme stoffet som puta. Det gir liv og sjel i uttrykket, veldig bra.

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Kom over bloggen din via NIB, superfin blogg du har...artig å komme over "nye" flotte blogger, slik som din:)
    Kjempefin hylle du hadde hengt opp, det ble så fint over tv'n din... masse fin inspirasjon:)
    Ha en fortsatt fin kveld!Klem:)

    SvarSlett
  5. Så flott hylle,puten og alt var kjempelekkert;) Ha en fin kveld;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails