fredag 3. april 2009

Yes!!!

Endelig klarte jeg det!! Har vært så utrolig imponert over Lavendel Mio's fantastiske bilder. Så jeg tok motet til meg, og spurte henne hvordan i all verden hun fikk til de.. Og jeg har fått en laaang og tålmodig forklaring tilbake, ( det tar litt tid for meg å skjønne sånne finurlige ting!...) og plutselig gikk det opp et lys...... Tusen hjertelig takk for hjelpen!:) Hvis dere vil se hennes flotte bilder, trykk her.
Stor takk! Klem
































Foto: Ninas Interiør

5 kommentarer:

  1. Her var det mye fint. Gir inspirasjon;-9 God påske. Følger deg jeg....

    SvarSlett
  2. Fikk du den lange og tålmodige forklaringen på mail? Lyst til å gi videre? Jeg har også lyst på fine bilder!!! ;)

    Vibeke :)

    SvarSlett
  3. Hei ;)
    Nydelige bilder og kjempeflott blogg :)
    Har du lyst å dele forklaringen med meg også?
    Please.....
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  4. Hei!!
    Du har en veldig flott blogg! :-) og ser at du har fått noen gode tips om bildene dine, hi hi, stor forskjell!! Kunne gjerne tenke meg forklaringen på mail jeg også, hvis det kan la seg gjøre.
    Anne Marie

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails