torsdag 16. april 2009

SALG!!

I går var det halv pris i en av byens interiør-butikker, og da måtte jeg jo bare ned og titte litt... Og da gikk det jo som det pleier å gå: Litt småting ble med hjem. Men i prinsippet kosta det meg jo ingenting; jeg sparte jo faktisk 50%. Så det så!!

Det som ble med meg hjem, var en klokke og en krone. Her er en liten titt:)


Så gikk jeg forbi en blomsterbutikk, og der hadde de fått inn Lavendel. Den planten synes jeg er så fantastisk fin, og så lukter den så godt. Så nå står den på spisebordet og sprer herlige dufter, før den siden kommer ut i det fri!:)

Og til slutt et lite glimt av en av mine Mårbacka, som kommer med mange friske blader.


Klem




Foto: Ninas Interiør

6 kommentarer:

  1. Så mye fint du fikk kjøpt!
    Slik shopping er jo ren terapi :)

    Ha en flott helg :)

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. hei. den klokken var kjempefin:)) Jeg brukte tykk stålstreng som jeg formet som hjerter før jeg bandt eføy rundt.
    Go helg!

    Klem Lena

    SvarSlett
  3. Så fin og koselig det ble å sette sammen det du kjøpte! Har lest masse og kost meg med bloggen din og din gode smak;-)Ha en fin helg i solen, mvh Marianne

    SvarSlett
  4. Hei, så fin klokke! Den likte jeg kjempe godt. HA EN FIN HELG :-)

    SvarSlett
  5. Hei hei!!
    Likte appsolutt alt jeg:)Klokken var så fin!!
    Vi har samme blomstermugge ser jeg:))
    Ønsker deg en super helg,klem:)

    SvarSlett
  6. Hei du!

    Oppdaget bloggen din nå - kjempefin! :) Har ikke vært her inne før, men jeg kommer nok tilbake!

    Kjempefine ting du har funnet deg i dag! :) Det er jo så artig med noe nytt... blir sittende å kikke på nyinvesteringen jeg da.. Nå er det et ganske nytt skap som står her som et blikkfang i stua.

    Har forresten en onkel som bor i Halden jeg.. men det er lenge siden jeg har vært der nå. Ikke siden jeg var lita...

    Ha ei flott helg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails