søndag 19. april 2009

Hagetid

Tenkte å vise litt fra hagen vår i dag. Det er litt moro å se hvordan den er nå tidlig på våren, og siden se hvordan den springer ut i løpet av vår og sommer.

Jeg må bare begynne med Syrinene, som begynner å få knopper. De er jo bare så utrolig fine når de først kommer! Så fantastiske farger!



Bak huset vårt har vi gjort en del i løpet av årene. Etter at vi bygde på huset for snart 10 år siden, og sprengte bort masse fjell, har vi (dvs. mannen min!...) lagd både trapper og store stein-bedd. Jeg har vel kanskje gjort litt jeg, òg, men sånn stein-bryting er ikke helt det store for meg!:)


Og til sist en liten titt på huset vårt, sånn litt innemellom trærne. Godt ikke bladene har kommet ennå, her!..

Ha en fin søndag! Klem


Foto: Ninas Interiør

4 kommentarer:

  1. Hei Nina
    Så dyktige dere har vært med uteplassen- det ser så hyggelig ut. Sukk.... syriner....Du er heldig. Du får legge ut bilder når syrinene blomstrer med lukt:), for oss som ikke har den i hagen.
    Jeg ønsker deg en deilig søndagskveld.
    Klem Hanna

    SvarSlett
  2. Heisann.
    Ser ut som både et koselig uteområde og koselig hus :)
    Så deilig å kunne begynne litt ute igjen:)

    Ha en fortsatt fin søndag.
    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Du verden, så trivelig :) Moro og inspirerende å se. Uterommet blir jo en del av huset den årstiden vi går inn i...
    Takk for fotoprogrammet ! Ja, jeg fikk det til :)
    Beste hilsen Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  4. so fint det må vere med vår i hagen!!! du må nyte den..

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails